Jump to content

el vindu i sierra?

Recommended Posts

Guest No^Fear_
Posted

noen som vet om d er lagt ferdig ledniger til el vindu i sierra er en 90mod sedan.

Posted

det ser du ganske fort da ligger det en ekstra kontakt i døra. også er det en "pølse" mellom døra og karosseriet som er tjukk.

Jeg vet stemmene inni hodet mitt ikke er riktige, men de har noen fantastiske ideer.

Guest No^Fear_
Posted

er en kontakt der me 2ledninger i..

Guest No^Fear_
Posted

hvor mange ledninger er d som ska være dær?

Guest Robban
Posted
hvor mange ledninger er d som ska være dær?

det kommer helt ann på hvor mye elektrisk du har i døra.. jeg har 10 ledninger eller noe...

Guest No^Fear_
Posted

ok så på den der kontakten bak askebegret i ste..ska dra å sjekke på en cossie på huggerie her i morn

Posted
90 mod har lagt opp ja.. bare å koble til.. det ligger også en kontakt bak askebegeret som er til bryterne..

Merkelig... Det er ikke sånn i min... Tenkte å få lagt opp el-vindu, men det var ikke plug-and-play der nei :angry: Så jeg må sikkert finne et høggeri som har heiser og "ledningspølsa" ut i døra....

-03 Ford Mondeo ST220

-83 Ford Granada 302 V8 (langtids-prosjekt)

-84 Ford Granada 2.0L, ca 140 hk ohc (solgt)

Guest No^Fear_
Posted

var ikke på min heller..vurderer å ta fra en cosworth

Guest fåården
Posted (edited)

var plug and play på min 92 sierra...

Edited by fåården
Guest No^Fear_
Posted

hvor lå ledningene da?

Guest fåården
Posted

lå rett under dasjbordet ved a-stolpen mulig de gikk litt inn i stolpen oxo

Guest No^Fear_
Posted

hmm..ok ska sjekk litt under der..hadde vært lett vist alt av kabler var dær mye styr å strekk opp

Guest fåården
Posted

ganske tykke ledninger (i forhold til resten) skal være både til el-speil og ruter... skal ligge i b-stolpen oxo..

Guest fåården
Posted

selfølgelig ligger de på begge sider... regna med folk skjønte d.. og d er ikke no helvette å få fram de i b-stolpen..

Guest No^Fear_
Posted

hmm..va å rota litt der men kan ikke finne no som helst bare den som går bakover til kofferten