Zetec-S Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 Lurer på om eg skal ta å kjøpe meg et varmeskjold fra maxam-tuning.Noen som vet åssen man fester dette?? Og så vurderer eg litt å kanskje kjøpe dette??Er dette bare juggel eller? Før du svarer på det, så er dette kun for å prøve å pynte litt i motorrommet.Eller, skjoldet er jo da for å få kaldere luft... Takker for svar
Trond_V Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 Varmeskjold til filter kan du like godt lage selv. Trenger i bunn og grunn kun en plate mellom filter og motor.for å svare på spm ditt, så vet jeg rett og slett ikke, sidene den ikke har tatt bilde bakfra, har en teori om at det festes med en slangeklemme i bakkant av filteret.Pynter litt opp ett slikt skjold ja..
Zetec-S Posted July 24, 2005 Author Posted July 24, 2005 Like greit å kjøpe derfra synes eg.Trur du det blir for jalla med slike pynte slanger da?
Trond_V Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 Tja.. Vet ikke helt jeg.. Er mest fan av slike Samco slanger jeg da(eller replicaer, bare de er blå), syns de gjør seg i ett motorrom.. MEN de er jo som kjent noe dyrere enn de du linka til. Så når alt kommer til alt, så er det din bil, og du som avgjør. Syns du det er fint, så kjøper du det, hva alle andre mener, kan du egentlig drite i. når det kommer til sin egen bil, så er det lov å være egoistisk. Er nå min mening om bil, og kjøp av deler og duppeditter til den.
Zetec-S Posted July 25, 2005 Author Posted July 25, 2005 Seff har eg lyst på Samco slanger, men et kit til min bil koster opp mot 3000, og det er ikje så mykje eg har lyst til å bruke på det. Siden dette var så billig kan eg nesten bare kjøpe det for å se koss det blir, og viss det blir for jalla kan eg ta det av igjen...
clinton Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 kjøp det du..så kan vi andre se om det er noe bra eller bare jalla oppleg 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )
Zetec-S Posted July 25, 2005 Author Posted July 25, 2005 kjøp det du..så kan vi andre se om det er noe bra eller bare jalla oppleg <{POST_SNAPBACK}>Hehe
Zetec-S Posted July 25, 2005 Author Posted July 25, 2005 Se der ja. Skaffe oss noe rabatter der eller? Er forsåvidt der eg handlet lexus lyktene mine fra. Bra service.
Recommended Posts