Guest pzycho Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Kan nogen forklara meg koss ledningane ska stå på bensinpumperelèet i en sierra? et lilla rele, og fortella meg ka ledningar så ska kor.. hvis eg får gode hjelpsomme svar her, så svive nok bilen i mårå.. d e 5 pin på relèet.. så står d et nr på kver.. kor ska ledningane? på forhånd takk
RsMuffe Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Kan nogen forklara meg koss ledningane ska stå på bensinpumperelèet i en sierra? et lilla rele, og fortella meg ka ledningar så ska kor.. hvis eg får gode hjelpsomme svar her, så svive nok bilen i mårå.. d e 5 pin på relèet.. så står d et nr på kver.. kor ska ledningane? på forhånd takk<{POST_SNAPBACK}> hmm... titta i stad... og jeg har gul bensin rele. kan titte litt mere i morra kveld.
morty999 Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 mange har gult.. da det blir styrt inni hjernen.. noe IS'n egentlig har og..
RsMuffe Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 mange har gult.. da det blir styrt inni hjernen.. noe IS'n egentlig har og..<{POST_SNAPBACK}> oki. det er is-nett jeg har med gul rele... er det forskjell på disse is-sprutene etter årsmodel? pzycho: du hadde ikke giddet å skrive opp hvilken farger du har på ledningeneså skal jeg se etter om jeg har samma farger
morty999 Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 alle IS har de gule releene.. så alle har likt system til pumpa.. men på pzycho sitt så er alt klipt bort.. (eller åssen var det? )
Guest pzycho Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 jo, alt var klippa bort.. men nå har jeg fått kobla det opp med goe forklaringer fra div kompiser, og morten
Recommended Posts