Jump to content

Girkasse til 2.8 xr4x4


2.8i TIC

Recommended Posts

Jeg skal bygge om min sierra 2.8i xr 4x4 til 2wd.. da trenger jeg ei girkasse, noen i nærheten av telemark som har dette til en billig penge..

veit ikke hvilken kasse jeg trenger, men noen har prata om iS girkasse..

 

Takker for all hjelp jeg kan få.. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest pzycho

tror ikke du trenger noe annet nei... skal sjekke hvilken side startmotoren skal på.. :) er 2.8kasse fra granada.. god i giringa også sist jeg kjørte den.. ( har ligget i 2 år nå )

 

1000,-

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett litt rundt her på forumet, og noen har nevnt at 2.8i kasse heter type9, og at mulig doch kassa heter type9, ò IS kassa er type9... Blir litt forvirra..

Is kassa tror jeg heter type 9,doch kassa heter mt 75.Hva som sitter på v6 vet jeg ikke.Kan hende type 9 ,is kasse passer på v6.Men pass på at akslen som skal inn i motoren er lang nok,tror det er forskjellig,ellers drar du den tvert av.Uannsett må du nok bruke huset fra v6,og kasse fra is,for huset kan ikke være likt eller?

Link to comment
Share on other sites

Guest pzycho

starteren er på riktig side ja.. selvfølgelig passer den med hullet :) har hatt den som 4x4 erstatningskasse før :) hehe bakhjulstrekk er kjekkere :)

Link to comment
Share on other sites

Guest pzycho

dette er en 2.8 kasse, passer rett på.. mulig mellomaksel må byttes.. er ikke 100% sikker.. har denne også en plass :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...