Guest AnDtHo Posted August 1, 2005 Posted August 1, 2005 Noen som har en bakluke liggende? Gjør ikkenoe om det sitter en vinge på den eller lignende.. Cossie vinga betaler jeg gjerne mer for.. Bakluka bør helst være hvit men det funker med andre farger også..
to far gone Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Noen som har en bakluke liggende? Gjør ikkenoe om det sitter en vinge på den eller lignende.. Cossie vinga betaler jeg gjerne mer for.. Bakluka bør helst være hvit men det funker med andre farger også.. <{POST_SNAPBACK}> har ei hvit luke til is med spoiler på 500 å den er din HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Guest AnDtHo Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Noen som har en bakluke liggende? Gjør ikkenoe om det sitter en vinge på den eller lignende.. Cossie vinga betaler jeg gjerne mer for.. Bakluka bør helst være hvit men det funker med andre farger også.. <{POST_SNAPBACK}> har ei hvit luke til is med spoiler på 500 å den er din <{POST_SNAPBACK}>Litt langt å kjøre for å hente kanskje? hehe.. Hvor nøyaktig holder du til?
RHeskja Posted August 7, 2005 Posted August 7, 2005 jeg og har et par hvite liggende å noen svarte...
Guest Troya Posted August 7, 2005 Posted August 7, 2005 Jeg har liggende.. min er lys grå blå av noe slag. med sånn "gummi" spoiler og visker motor
Guest AnDtHo Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 jeg og har et par hvite liggende å noen svarte...<{POST_SNAPBACK}>Pris på hvite? Er det noen form for vinge på de?
Recommended Posts