Jump to content

Seteunderstell fra Fieste mk 3.5


Zetec-S

Recommended Posts

jepp. såg ikkje ut som det var noen mk 3,5. desverre.:( Gamle typen speil, store og flate, ingen blinklys, de var forsvunnet.

Eneste er at du kunne målt avstand mellom festehull på dine seter, og jeg på de jeg har liggende, så sett om de passet, for når seter fra mk3,5 passer rett på hos både meg og deg, så tipper jeg at seter fra mk4 også passer hos deg.

Men så var det det med understellet da.?

Link to comment
Share on other sites

Ehh, hehe... eg veit ikkje om setene fra mk3.5 passer rett i. Eg mente understellet, men kan godt hende de gjør det. Og ja, mk4 seter skal gli rett inn i min også. Har enda ikkje orket å skru vekk et sete for å se på festehullene. Tenkte eg skulle gjøre det når eg skiftet.

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

ja..mente understeller eg og, liten skriveleif der.

du får se hva du kommer fram til.

har nå liggende ett par fra mk4, som ikke brukes. fåes billig. så viss du finner ut at du vil ha de, så får du heller skrike ut.

ikkje masse jobb å ta ut ett sete for å måle avstander, gjort på noen få strakser.

Link to comment
Share on other sites

isom sagt så kvitter eg meg med e, viss det dukker opp noen bedre stoler, type lik som dine, eller dei som står i puma.

veit ikkje hva du gjør med dei som står i bilen no, etter at du har fått nye. Kvitte deg med dei?

I såfall er eg interresert.:P så da er det jo mulig at du overtar mk3,5 stolene mine, når du har fått recaroenen dine, så kjører eg med originale mk4 seter, ei stund, il du har fått recaroene dine på stell, så får eg kjøpt originalstolene dine(som står i no) til sterkt redusert pris.

Håper du hang med i svingene og forsto hva eg ville fram til (smule trøtt etter jobbehelga, tidli opp, og seint i seng)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, skjønte det der ja. Du vil ha mine seter :P :lol:

Men som sagt, så hadde det vært greit å ha de til senere, viss den mot formodning skulle selges... Hmm, må tenke... :wacko: Må nesten prøve å få tak i de på annet vis først. Så viss du ser noe, så må du bare skrike ut. Også alle andre som skulle se på denne tråden, (om det er noen da :P :lol: )

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Skal nok holde øyene med meg ja. Skal ha meg ein tur bortom Fordhøggen, no i nermeste framtid, då kan eg sjå om han har noe. Viss du ikkje har fått seter innen den tid.

Må få tid til å stikke nedom der og, masse å gjøre....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...