Jump to content

vurderes solgt.

Samatron

Recommended Posts

vurderer å selge min orginale 89 sierra 2.9i kombi.

venstre forskjerm, støtfangeren, blinklyset og dekket, pluss et stabeliseringstag i forstillingen er ødelagt

bilen har gule justerbare koni forran, nye røde justerbare bak, helt nye nokian hakkepelita piggdekk ubrukt på 14" rs alu. alt av interiør er tatt ut og renset. ney bremser rundt om bilen med calipter, skiver og klosse for ca ett årsiden (kjøpt hos fordhandler)

motor bra, tikker litt, men bruker ikke noe olje. (heller ikke vann:) ) diff med diffbrems.

ekstra motor, gear, mellomaxl, og komplett bakstilling.. pluss noen forstillingsdeler. og 2 ekstra ECU'er.. og det beste av alt en sånn chip BR_v6_racing selger, som ikke jeg får til å virke! hehe:)

bilen er var nylakkert for 2 årsiden i orginal hvit. den er ikke verdens beste, men ok! den har litt rust på ene kanalen, men dette er svært lite.

rs kanalskjørt følger med, men ikke montert. orginalt sota baklykter. og effektanlegg uten katalysator.

selges hel, hvis jeg får bud jeg er fornøyd med. hvis ikke skal jeg fikse den den lille skaden.. får se!

bud ønskes!

92234953 ring ..eller sende sms

Edited by Samatron

Guest Hovden Racing
har forresten 8 ekstra 14"alufelger.. men bare 7 av de er ok! bra spinnefelger.. har helt sikkert glemt noe..

km stand på bilen er ca250.. delemotoren har gått 140.000

pris?

vurderer å selge min orginale 89 sierra 2.9i kombi.

venstre forskjerm, støtfangeren, blinklyset, felgen og dekket, pluss et stabeliseringstag i forstillingen.

bilen har gule koni forran, nye gule røde bak, helt nye nokian hakkepelita piggdekk ubrukt på 14" rs alu. alt av interiør er tatt ut og renset.  ney  bremser  rundt om bilen med calipter, skiver og klosse for ca ett årsiden (kjøpt hos fordhandler)

motor bra, tikker litt, men bruker ikke noe olje. (heller ikke vann:) ) diff med diffbrems.

ekstra motor, gear, mellomaxl, og komplett bakstilling.. pluss noen forstillingsdeler. og 2 ekstra ECU'er.. og det beste av alt en sånn chip BR_v6_racing selger, som ikke jeg får til å virke! hehe:)

bilen er var nylakkert for 2 årsiden i orginal hvit. den er ikke verdens beste, men ok! den har litt rust på ene kanalen, men dette er svært lite.

rs kanalskjørt følger med, men ikke montert.

selges hel, hvis jeg får bud jeg er fornøyd med. hvis ikke skal jeg fikse den den lille skaden.. får se!

92234953 ring etter 23.00.. kan sende sms i mellomtiden.

Ang.chip fra BR racing,det kjøpte en kompis av meg også,det virker heller ikke!

men chipen skal hvist funke..! :P den koster jo en høvding!

er forresten soltak og en liten stereo med 2x 6x9 og en liten forsterker

følger forresten med 4stk powerflexforinger til forstillinga. (og veldig bra 235/40/18 goodyear eagle F1 ..hehe..)

bud ØNSKES! hvet ikke helt hva denne bilen er verdt

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...