Guest Pjuker`n Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Har fått tak i noen rs skjørt som satt på en delebil jeg akkurat har kjøpt. De var festet med en list som gikk langs kanalen under dørene, og skrudd opp i kanalen på undersiden. Både lista og skjørta var skrudd med karsosseriskruer rett i metallet, er dette særlig bra? Kan det ikke bli en del rust og slikt rundt skruene?
Guest mazdafun Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 er festet sånn på min og.. rett i plåten.. trodde det var no tull fra forrige eier jeg.. og JA, det ruster!!
Guest Pjuker`n Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Hmm.. Kanskje det er slik det er ment at det skal festes da.. Går jo kanskje ann å lime fast, men da har man et problem hvis man skal ha den av, man burde vel ta en vask under skjørta i blandt også... Eventuelt så kan man skru de fast, men da ta det av regelmessig for å vaske og smøre inn hullene med f.eks fett (fett er antirust no 1! ) Flere som har noen erfaringer?
Guest mfafa Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Har samme problemet...har festet RS-skjørtene mine med skruer...hmmm
Recommended Posts