Jump to content

Recommended Posts

Posted

har et problem md at når eg bremser så kommer alle blinklys på.. et lys i dasjbordet blir sterkere.. og kjøre baklysene går av... når eg blinker blinker kjøre baklysene og kun de fremste blinkersene og side blinkersene..

E d selve pæreholder greien d feiler noe då eller e d jordings feil.. mistenker jordings feil... men kor i helsike e jordingen til baklyktene?!

hvis den e jækli bortgjemt.. kas av ledningene på tilkoplingen til pæreholder greien e då jordingen.. får jo då bare legge opp ny.. ?!?!?

***** irriterende dette her.. ble sendt hjem av purken på lørdag pga av dette.. og ryker vel til neste gang de skulle stoppe meg.. :( :( :angry: :o

Guest mr_doodee
Posted
har et problem md at når eg bremser så kommer alle blinklys på.. et lys i dasjbordet blir sterkere.. og kjøre baklysene går av... når eg blinker blinker kjøre baklysene og kun de fremste blinkersene og side blinkersene..

E d selve pæreholder greien d feiler noe då eller e d jordings feil.. mistenker jordings feil... men kor i helsike e jordingen til baklyktene?!

hvis den e jækli bortgjemt.. kas av ledningene på tilkoplingen til pæreholder greien e då jordingen.. får jo då bare legge opp ny.. ?!?!?

***** irriterende dette her.. ble sendt hjem av purken på lørdag pga av dette.. og ryker vel til neste gang de skulle stoppe meg..  :(  :(  :angry:  :o

hadde samme problemet, eg byttet selve pære holdereplaten, altså selve lykten, og kjørte på me wd40 før eg monterte den nye... da ble det bra!

Posted

på min er jordingspungtet på høyreside siden av venstre baklykt. det er sikkert feil med den pluggen til baklykten. ikke første gang noen har blitt plaget av de. prøv å jokk litt i den eller jordings pungtet.

Posted
på min er jordingspungtet på høyreside siden av venstre baklykt. det er sikkert feil med den pluggen til baklykten. ikke første gang noen har blitt plaget av de. prøv å jokk litt i den eller jordings pungtet.

har prøvd å bytte flere sånn pæreholdere.. og pluggene har eg byttet alt om til kabelsko.. så d ska være skikkelig.. e litt redd for at d e pæreholderne igjen..

men... har ikke sett noe jordings punkt der på min.. hadde jo vært mest normalt d men.. får se litt bedre.. noen andre steder d kan være? :unsure:

Posted

er det ikke lagt opp extra jording på dine baklykter da???

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

tydeligvis. må være du som har satt opp til det ekstra bremselyset på toppen av bakruten. bak lysene er koblet der også.

Posted
tydeligvis. må være du som har satt opp til det ekstra bremselyset på toppen av bakruten. bak lysene er koblet der også.

du har vell ikke hatt noen problemer? ta bilder å legg ut da vøtt :D

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

du har vell ikke hatt noen problemer? ta bilder å legg ut da vøtt :D

DRIt i lyktene hannes no.. d e mine som e viktig å få til å funke igjen her.. :ph34r: :angry: ;)

Posted

få nos til å legge ut bilder ,

det er enkelt å fikse , er jo bare å lodde på jording på pæreholderen å skru ledningen fast i lyktefeste , da er alle problemer borte. :D

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

Pluggen plaget meg ifjor. pusset og reingjorde pluggen så ble det bra.

Er det skruen du skal ha bilde av?

Peet: Mål fram til felles pungtet mellom pærene. da finner du jord. den bryter ikke jord.

Posted

fant ut ka som va jording av koblings skjemaet i haynes boken.. også la eg ny jording problem fikset.. hurra :) :D

Posted
fant ut ka som va jording av koblings skjemaet i haynes boken.. også la eg ny jording problem fikset.. hurra  :)  :D

er jo et vanlig problem på ford da , alle bør vell sjekke jordinga si baki der ,

bra du fikk det til da :D

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

jeg har også no sånne problemer, men det strørste problemet er at jeg ikke har bremselys, er det en egen sikring til det?

Posted

se i ford boken. skal stå kurs der. eller bare ta ut en og en sikkring for å se om en er gåen.

Posted

har du gjort stikket rent på lygten?? det er ofte det der er problemet på en sierra. ellers så sæt en ny -/stel på bagsiden af lygtekonsollen.det er bare en selvskærende skrue igennen stel delen på lygten.så er det klaret.