samma ledninga bare klemt på annen ende inn på coila nå. blå grove kabler som det står ford motorsport på.. som sagt kan godt hende det er noe som ikke stemmer med tenningsmodulen min eller no skurr på en ledning.. veit ikke kommer ikke til å forske mere for nå funker d knall
fikk ihvertfall ikke bilen til å gå reint med crane greiene.. mulig d er noe feil med tenningsmodulen min eller noe annet, men kan ikke skjønne d da den gikk reinere med orginal coil bare at den ikke ville være med på ladetrykket på turtall.. går ihvertfall knallfint nå uten feilslag
brukte den sammen med cdi møkka fra crane ja.. tilsalgs hele settet for dem som vil prøve seg videre gi bud da har jeg komplett sett tilsalgs veit ikke så mye om detta coil greiene men kjører nå problemfritt på bcr8es med da standard åpning 0,7 med 4 seperate coiler med signal pr coil rett fra hjernen til hver coil. bilen går reint på 2 bar starter lettere jevnere tomgang å ikke no fusking på normal kjøring så fornøyd nå ihvertfall. kan sikkert finna ut hva dem coila som blei montert i dag heter, nå veit jeg ikke annet enn att prisen var ca 1000 lappen for stykke
bcr8es.. plukka ta hele crane møkka å bestemt meg for 4 seperate coiler styrt av sprutet.. fatter ikke at jeg ikke gjorde det med en gang.. testa forskjellig med pluggåpning fra 0,4 til 1,2.. går best på gruppe a coil med 0,4-5 i åpning
fått testa litt virker som plugga har tatt kvelden.. igjen.. prøvde ett sett med gamle plugger å dem klarer seg opp til 1.5bar trykk. dem jeg bremsa med klarer nå bare 1 bar ca. satser på nye i morra å bedre tider
prøvd å google litt men finner ikke koblinsskjema for å bruke crane cams 6000-6445 som bare tenningsforsterker.. mulig jeg er dårlig på google men var vel en her som hadde gjort detta? ligger sikkert med skjema i esken som er på tur over dammen men tenkte å gjøra ting klart til dela kommer å det klør endel etter å få prøvd bilen
har netics e50 å det jeg trur er at motoren ikke klarer å bli kvitt nok eksos på full rus med den interne derfor skal jeg test ut en ekstern som er større.. er vel ikke rakett forskning detta trudde jeg? uansett så har jeg papiret på intern nå så skal bli morro å se papiret på extrern
jepp. sikker på at jeg har ett veldig stort baktrykk å så skal koble måleren på baktrykket å bytte til extern wastegate hadde ikke tenkt å dra det så langt,men en veit jo åssen det er når en først er i gang oppdaterer talla etter neste bremsing