Jump to content

Garegaupa

Gjest
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

About Garegaupa

  • Birthday 02/09/1981

Medlemsinfo

  • Bosted
    Aust-Agder
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Profile Information

  • Kjønn
    Male

Garegaupa's Achievements

Moped

Moped (3/6)

  1. Hei, folkens! No gjenopplivar eg ein relativt gammal tråd her, men sidan spørsmålet er ein variant av det som eg tidlegare har spurt om her så tenkte eg det var mest ryddig å gjere det slik. Eg har drive og sett litt på slike uoriginale stereoanlegg for montering i Ford Ranger som det Wolfen refererer til over her. Hovudgrunnane mine til å sjå etter noko slikt er for å få inn ei meir integrert DAB-radioløysing enn den eg har no (som fungerer litt så-som-så), og for å ha mogelegheiter for litt meir avanserte funksjonar slik som navigasjon, appar og liknande. Eg har sett litt på denne her, som eg synest ser rimeleg bra ut: http://carboncarsystems.com.au/ford-ranger-px1-stereo-replacement/ Det største aberet her er at med denne så misser ein mogelegheita til å styre telefonen med knappane på rattet, og eg ynskjer ikkje å misse noko av den originale funksjonane til knappane på rattet. Eg veit heller ikkje om denne verka saman med ein europeisk Ranger, eller om det er nokon forskjellar her. Er det nokon som veit om eit liknande produkt av god kvalitet som gjer at eg ikkje misser nokon av den originale funksjonane i bilen, samstundes som eg får inn DAB+, navigasjon og Android? Dei som Wolfen refererer til ser for meg ut til å ha berre FM/AM-radio, samt at eg vert noko skeptisk til kvaliteten generelt når eg ser at nettsida dei ligg på er skriven på veldig dårleg engelsk... Ein norsk forhandlar hadde vore ideelt, men viss kvaliteten er god og eg veit eg får noko som passar til min bil så bestiller eg gjerne frå utlandet òg. Bilen det er snakk om er ein 2013-modell, oppgradert med originalt ryggekamera (i spegelen), men utan original navigasjon.
  2. OK, skjønar. Trur nok likevel eg går for den framgangsmåten som står i brukarrettleiinga for å vere sikker på at eg ikkje gjer noko feil. Eg har dobbeltsjekka med dei som fører dette settet, og dei seier dei aldri har hatt nokon klager på at dette montering av det har utløyst startsperra, så då lyt eg berre tru at det går greitt i mitt høve òg.
  3. OK, seier du det? Er det betre å gjere det, meiner du?
  4. Har du noko namn på det settet du såg på, tuszi? (Uansett så er det nok litt seint for min del, sidan eg alt har kjøpt det andre settet, men det spørs berre om det gjer noko å klyppe dei leidningane eg prata om eller ikkje? Viss ikkje det gjer noko så trur eg det er eit veldig greitt sett.)
  5. Har akkurat kjøpt dette settet, og tenkte å prøve å montere det snart. Monteringa ser veldig grei ut basert på vedlagt brukarrettleiing, men eg har eitt lite spørsmål: For å kople settet til sentrallåsen så lyt eg klyppe av to leidningar i bilen (som skal liggje under eit deksel ved døra framme) og kople settet inn på dei. Eg har høyrt ein del skrekkhistorier om folk som har spleisa leidningar i nyare bilar, og så ikkje fått start på bilen grunna startsperre. Er dette noko eg risikerer på min bil?
  6. Takk for alle innspel, folkens! Eg får vel berre ta meg ein ny bytur og skifte rute ein gong til, då... Nå vel, der har ein fordelen med å ha ein såpass ny bil, sidan ein kan ta slikt på garantien!
  7. OK, godt å høyre at dei ikkje skal vere så dårlege! Nokon idear om kva som kan vere medverkande årsak(ar) her? Mondeo Power nemner steinsprut som ein mogeleg "syndar", men eg har ikkje registrert nokon skadar i ruta dei gongene dette har skjedd. Kan det vere ein eller annan styringsmodul for systemet som gjev for høg spenning og "brenner ut" trådane, eller noko i den duren? Eg stussar på at ikkje Ford-verkstaden sjekka litt grundigare etter å ha fått inn same bilen med same problemet to gonger på rad same året.
  8. Dette er andre vinteren eg har bilen, og problemet oppstod då to gonger førre vinter og ein gong no. Viss det skal skje to gonger i året i snitt frametter så vert det fort mange turar til byen for å skifte rute (eg bur cirka 14 mil unna næraste Ford-verkstad)... Kor lenge har du hatt din Ranger, tuszi, og har dette skjedd deg òg meir enn ein gong? Skal desse varmetrådane vere så dårlege at dei ikkje toler nokon ting så kunne Ford like godt droppa heile greia, etter mi meining. Det er utruleg behageleg å ha denne funksjonen, men føresetnaden er no at det faktisk virkar...
  9. Heisann! Eg har og har hatt store problem med varmetrådane i frontruta på min 2013-modell Ford Ranger Limited. Det begynte med at eg for ei tid sidan oppdaga at nokon av trådane (eit 5-6 centimeter breitt samanhengande vertikalt felt) ikkje fungera. Sidan bilen er godt innanfor garantitida så tok eg eit bilete som synte kor feilen låg, og forhandlaren skifta frontrute utan kostnad for meg. Vel og bra, men så gjekk det nokon månadar før same problemet dukka opp att, men no ein annan plass på ruta. Eg sa ifrå, og ruta vart skifta ein gong til. Her om dagen skulle eg tine opp bilen før eg skulle ut og køyre, og trur du fordundre meg ikkje at eg ser same problemet har oppstått enno ein gong! Kva i all verda er dette for noko? Er dette eit svakt punkt på Rangeren? Eg får nok skifta rute att utan at det kostar meg meir enn tid og frustrasjon, men problemet må då liggje ein annan plass når det same skjer opp att og opp att? (PS: Berre for ordens skuld så har eg aldri vore i nærleiken av ruta med isskrape eller tilsvarande reiskap, nettopp for ikkje å gjere skade på desse trådane, så eg trur ikkje det skal kunne vere mekanisk skade som fører til dette problemet.)
  10. Takk for svar, grcossie! Då lyt eg sjå om eg ikkje tingar meg eit slikt sett etter kvart. Det hadde vore greitt med sentrallåsing på bakluka no som eg fekk montert så flott eit rulledeksel frå Mountain Top oppe på Voss no i vår.
  11. Hei, folkens! Eg har kikka litt på dette her: http://www.eagle4x4.com/ford-ranger-t6-central-locking-tailgate-lock/ Er det nokon grunn til å tru at dette ikkje vil passe til ein 2013-modell Ford Ranger Double Cab Limited kjøpt her i Noreg? Er det nokon som har erfaring med om desse her er så enkle å montere som seljaren skal ha det til (ikkje at eg er redd for ei utfordring når det gjeld mekking, men eg er nok noko meir tilbakehalden enn vanleg med ein såpass ny bil... )?
  12. Femti tusen kilometer på eitt oljeskift!? Det var spenstige greier! Tydeleg det har skjedd ein del både på motor- og oljefronten sidan min førre bil, ein 88-modell Volvo 240! Ja ja, ut frå det du seier der, samt det faktum at du tydelegvis har ein del erfaringar med dette, tuszi, så ventar eg like godt til to år/tretti tusen - det er ikkje så lenge att til nokon av delane likevel no. Tusen takk for svar og innspel, båe to!
  13. RHH: OK, ser ut som me tenkjer nokolunde likt der. Men eg synest likevel det er rart at dei i så fall legg opp til 30.000 km frå fabrikanten si side? Dei har då ikkje noko å tene på å strekkje det lengst mogeleg, så langt eg kan sjå? Det ville vel vere meir pengar for forhandlarane i hyppigare oljeskift? Eller er dei så kyniske at dei satsar på at motoren eller tilhøyrande komponentar går i stå etter X år slik at du må kjøpe ny bil? Kan ikkje seie at eg synest det høyrast ut som veldig god reklame for Ford heller... tuszi: Jau, eg er med på at det går mykje olje på den motoren, så berre den i seg sjølv vil koste ein del. Men kr 250,- per liter x 8,6 liter = kr 2.150,-, og frå der er det eit stykke opp til kr 3.700,-. Klart det, dei skal ha betala for jobben på verkstaden, men då kan eg like godt kjøpe oljen privat og gjere jobben sjølv så sant det ikkje går ut over garantien. Eg er berre redd for at dei då, når eg kjem inn på to-årsservice i desember, ikkje kjem til å ha dette oljeskiftet i datasystemet sitt, og så berre skiftar oljen på nytt - noko eg då sjølvsagt ville måtte betale for. Så langt eg kan forstå ut frå det eg kan lese meg fram til så mistar du ikkje garantien av å skifte olje sjølv? Men spørsmålet er om eg skal gjere dette, og ta sjansen på at dei tømmer ut snaue ni liter med splitter ny olje i vasken i desember, eller om eg berre skal ta dei på ordet og vente til 2 år/30.000 km?
  14. Heisann, folkens! Eg har ein 2013-modell Ford Ranger som har gått rundt 22.000 kilometer no, og nærmar seg 2-års service (desember), eller 30.000 kilometer-service, viss det kjem fyrst. På verkstaden seier dei at eg ikkje treng å skifte olje før den tid, men eg synest det høyrast lenge ut å køyre opp til 30.000 kilometer utan å skifte olje! I "gamle dagar" så rekna eg i grovt 15.000 kilometer på syntetisk olje og 10.000 kilometer på mineralolje. Har oljen og motorane blitt så bra no at eg berre kan la det gå fram til service, eller bør eg ta eit skift før den tid? Og er det nokon som veit om Ford sin garanti tillet at eg kan skifte oljen sjølv? Eg spurde der eg kjøpte bilen, og dei skulle ha kr 3.700,- for eit oljeskift!!!!!!!!! Ein skulle tru oljen var metta med diamantstøv... Uansett, slike beløp betalar eg ikkje for å skifte olje og filter på ein bil, ein operasjon eg kan gjere sjølv på ein halv time til ein brøkdel av prisen. Men, eg er sjølvsagt interessert i å ikkje risikere å miste garantien så lenge eg har ein såpass ny bil.
  15. OK, takk for svar igjen! Denne karen på Lafinto, har du sjans til å spørje han om dette, eller er der ein eller annan måte eg kunne kome i kontakt med han på?
×
×
  • Create New...