Jump to content

escort wrc

Gjest
  • Posts

    384
  • Joined

  • Last visited

About escort wrc

  • Birthday 01/08/1991

Medlemsinfo

  • Bosted
    åfjord city 7170
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • AIM
    ok. æ e trønder
  • MSN
    heimbrent2@hotmail.com
  • Hjemmeside
    http://ford-power.piczo.com/?cr=5&rfm=y
  • ICQ
    7170
  • Yahoo
    turbo

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    åfjord sør trøndelag kul plass nå
  • Interesser
    cosworth <br />å alt som går fort<br />å har turbo<br />opel å ford e live

escort wrc's Achievements

Ford

Ford (5/6)

  1. vet ikke hvorfor den er svart i motorromet samme som bagarsje rommet er, det er det tidligere eiere som har lakkert opp, mercery grey er orginal fargen på bilen. hvorfor den er lakkert i rød vet ikke jeg,
  2. hei den bil'n som er omtalt her er foresten min, bilen trenger ikke hel lakkering, den trenger å få byttet ut h/s fordør. pusset over hjulbuene bak begge sider og få lakkert bakluke å listen under grillen, ellers er det minimalt med rust på ramme og resten av understelle, dørkannalene ser fine ut, og gulvet ble i fjor vinter rustsveist og lakkert opp. bilen er orginal metalik blå
  3. hehe den går no, men har et annet problem med at den kutter mellom 1500-2000 rpm. kan kjøre et stykke å så kutter den til 2-3 ganger så kan jeg kjøre enda et stykke å det samme skjer
  4. hei har en sierra cosowrth 88modell med l8 ledningsnett og l6 hjerne, steg 1 chip, orginal map, t34 turbo og rs500 intercooler, har problem med når jeg kjører rolig på 1500-2000 rpm så kutter bilen, kan kjøre godt stykke så kutter den 2-3 ganger, så går den fint lite stykke til og kutter 2-3 ganger, turtellnåleren hopper da først ned til 0 og så opp til 3-4 tusen, dette gjør den også når bilen ligger på 1500-2000 rpm nedover en bakke og ikke har gass. kutter uansett gass stilling mellom 1500-2000rpm, ikke noe tull over 2000rpm og drar godt da, mvh Ole
  5. hm har prøvd det. selv om begge kontaktene ikke er tilkoblet fortsetter bilen og grinste og åpne dysen,
  6. ingen som har hatt dette problemet ?. gnister og åpner dyser konstandt på trinn 2, bensinpumpen går heller ikke, har koblet bort motornettet fra hovednettet på bilen, og bilen oppfører seg likens! har prøvd annet motor nett, hjerne og chip, byttet tenningsmodul, fordelersensor, veisensor, coil, tenningsmodull, uten noen hell.
  7. hei. da har jeg prøvd med et annet ledningsnett og hjerne L8 med L8 chip. har forsatt sammen feilen, bynner og tro det er tenningslåsen. den er det stor slarke i, har noen hvert borti feil med tenningslåsen ?
  8. hei, har snud den kontakten og har enda samma feilen. gnister konstad på trinn 2. feil tenner ved forsøk på og starte.
  9. hei. da har jeg fått tilbake gnisten på bilen, men har fått et nytt problem, har konstand gnist på trinn 2. vis jeg prøver og starte den, så feiltenner den. har byttet triggersensor, sensoren i fordeleren, loddet lednings gnag og brud, byttet tenning modull, byttet coil.
  10. hei, da har jeg byttet veiv trigger, facesensor. å har enda den samme feilen, har gnist på trinn2 på tenningen. startet med den ble tung startet, deretter har jording's ledningen til hjernen brentopp. har fikset ny jording til hjernen
  11. hei, da skal jeg prøve og finne meg en veivtrigger:)
  12. hei. har nettop byttet hjerne i bilen, L6 hjerne, har enda den samme feilen, den jorder ikke på 85, der får den strøm,
  13. hei. har ikke en annen hjerne til bilen, så har ikke fått testet det, virker som ikke 85 får jord, den går til hjernen, hvilket rele er det ?
  14. hei. jeg får ikke jordingen som jeg skal ha på 85, jeg får i stede for strøm, den jorder litt før den får pluss, bensinpumpen og reelet klikker, så får jeg pluss på 85 fra ingen plass, pumpen går viss jeg jorden den til batteriet, men har fortsatt ikke gnist på motoren,
×
×
  • Create New...