Jump to content

Fredrico

Gjest
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Medlemsinfo

  • Bosted
    Bergen
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Fredrico's Achievements

Sykkel

Sykkel (2/6)

  1. De turboprosjektene som har vært i rallycross så langt har kostet langt over 200 k, det er jeg ganske sikker på. Skal du ha en turbobil som hevder seg må du ha antilag med et turboforbruk deretter. Ville heller anbefalt SN klasse 2 med en 2 l sugemotor, selv om dette også er rimelig dyrt. Beste er å kjøpe en ferdig "vinnerbil".
  2. Ville ikke anbefalt denne bilen her. Skal du absolutt ha en Escort? Ligger en Ford Focus på motorsportavisen.no som kan være interessant, selv om det står lite om hvilken motor den er bygget på. Skal du ha en konkurransedyktig Ford i SN klasse 2 så ville jeg kjøpt en bil med "volvo" drivverk. Sellholm girkasse og volvo 1031 bakaksling, dette er det som er mest brukt, og dermed det som er best / lettest å få tak i deler til. SN klasse 2 er en ganske tøff klasse, og med mindre man har ganske heftig redskap så er det en hard klasse å konkurere i.
  3. Var vel kanskje litt sent, men kommer an på hva du mener med tunet? Vi har fått bygget en 2l zetec av Trond Stensbøl for bruk i rallycross. Den funker iallefall helt supert, bremset 250 hk på rullene til Stensbøl.
  4. Vest Bilutstyr fører det meste av Mirror Glaze serien til Meg's. Hvis du snakker med Are der oppe så har han god erfaring med produktene.
×
×
  • Create New...