Jump to content

rabbit1987

Gjest
  • Posts

    1048
  • Joined

  • Last visited

About rabbit1987

  • Birthday 06/14/1987

Medlemsinfo

  • Bosted
    os i hordaland
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • MSN
    smoget@hotmail.com
  • Hjemmeside
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Kjønn
    Male

rabbit1987's Achievements

Ford RS

Ford RS (6/6)

  1. har dem disse på tess? hvilken type skal jeg spørr etter?
  2. ingen vakuum lekkasjer det har jeg sjekket, ang bensintrykk måleren, kan jeg bare klippe plastrøret også klemme gummi slange utenpå plastrøret med 2 klemmer på hver ende for å sikre at det henger. og ha måleren imellom?? dysene tror jeg skal funke siden bilen går helt fin når varm da. men skal sjekke dem når jeg har mulighet, bilen bruker utrolig mye bensin for tiden også :S
  3. hei. motoren det er snakk om er en 2,8 MFI K-jetronic. Når motoren er kald, spess etter å ha stått over natten, så starter den lett. Men begynner å jage på tomgang etter kort tid, deretter når jeg skal kjøre så napper den, og når jeg gir gass så mister den effekt og dapper helt av. Også kommer det litt svart røyk i det jeg slipper gassen, dette forsvinner når motoren er kjørt ca 10-15-20 min. Etter det oppfører den seg helt perfekt, jeg misstenker oppvarmingsregulatoren. har målt om fjæren inni der får spenning når motoren starter og det gjør den (11,8V ca) har også målt motstanden i fjæren (22ohm ca) har bestilt en bensintrykk måler som jeg skal koble inn mellom regulatoren og fordeleren, for å sjekke trykket etterhvert som den blir varmere. men den kommer vel ikke før om en stund. noen som har noen tips om hva dette kan være? svart røyk er jo tegn på altfor fet blnding, så fet at den kutter.
  4. rabbit1987

    Instrumenter

    hei, jeg har ett mk1 instrumenthus som jeg vil ha i min mk2, men pluggen passer jo ikke osv, så lurte på om noen har en slik mk1 plugg liggende? eller bare koblingskjema for mk1 og mk2 instrumenter så jeg kan lodde riktige ledninger til riktig plass Er fargekodene stort sett lik på mk1 og mk2? for da kan ett bilde av en mk1 plugg i instrumenthuset hjelpe mye
  5. synd, du kunne tjent penger på det taket
  6. endte forsåvidt opp med noen 205/40-17"
  7. derja , det sto det masse klokt ang liqui moly Mos2 så er ikke denne så lett å oppdrive, iallefall ikke her på vestlandet, jeg vet om 1 forhandler, som er hoved importøren vistnok, må kjøre fra os til knarvik jeg da hehe. twin mc olja har jeg enda ikke sett noen steder men blir vel en 5l dunk med mos2 tror jeg når jeg først får tak i det
  8. har sendt deg en PM men ikke fått svar, trenger noe knask
  9. drar igang gamle tråden her, sikkert andre som forsatt er i tvil ang oljen, har ett spørsmål. jeg byttet til mineral 10w40 og opplevde at motoren tikket mye mer enn med en annen billig mineral olje. og jeg syns den virket veldig tynnflytende. blir det heeelt teit å fylle på 25w50 syntetisk + liqui moly mos2 tilsetting? vil vel gi bedre oljetrykk + smøring. er skeptisk til at den sytetiske oljen ødlegger pakkninger i eldre motorer.
  10. tanken var at jeg har 4 dekk liggende da men, ja heller det vil helst 215/40-17"
  11. satser på det går greit gratius dekk så taper ikke så mye på det
  12. satser på det går greit gratius dekk så taper ikke så mye på det
×
×
  • Create New...