Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. Bilder?
  2. Fakeworth

    Har kjøpt

    Har ikke vært innbrudd i den strøkne bilen din..
  3. Jeg hadde personlig stått over jeg også.. Men ingen kan jo nekte deg Glad i skarpe farger så er jo denne ubrukt.. http://cgi.ebay.com.sg/1-43-MINICHAMPS-FOR...emZ370184544939 http://www.zandbak.net/classic/89dtm/010.jpg Eller: http://www.zandbak.net/classic/89dtm/015.jpg
  4. Finnes jo ikke i granada det.. Om ikke du er fra england da
  5. Dårlig bilde, men noe annerledes ihvertfal.. http://www.motormedia.co.uk/ford-sierra-re...dvd-p-1953.html
  6. Er dette den gamle bilen til en som het mats? Han hadde ihvertfall en kamelon farga.. Det var en tidligere B-gjeng bil hørte jeg..
  7. Til salgs igjen gitt.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;counterId=26
  8. Du kan jo legge ut en forespørsel på http://www.escortrscosworth.com/ mye bra folk som vet hvor man får tak i deler der..
  9. Skal vel passe det.. Har ihvertfall sett flere rs2000 med cosworth panser.. Og de har jo samme kaross..
  10. Stemmer det..
  11. Fakeworth

    Oljevalg 2wd

    Jeg får tak i mobil1 5-50w rally formula for 500kr pr 4 liter.. Er det grei pris?
  12. Passer alle sierra sedan..
  13. Det er ihvertfall en motor som tåler det meste du kan kaste på den..
  14. Hehe.. Han har ikke sagt nei ennå ihvertfall.. Men tenkte du ett reint bytte da gtd40? Heh
  15. Starter finner du på escort mk3 og 4
  16. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17647590
  17. Hmm.. Lyst på vinga di jeg ja.. Kansje han vil ha escort'n min, så bytter vi to igjen etterpå..
  18. Takk.. Joda, er ikke galt syntes jeg. Billigste ute nå tror jeg.. Dama bestemte seg for at hun kansje ikke ville ha den hun kjøpte av oxyopia, så da tar jeg den isteden.. Mindre jobb for meg på den med tanke på trimming og sånn..
  19. Veldig hel og pen cosworth. 100% Rustfri. Eu ok til 2010. Årsavgift bet. Motor og gir er helt perfekt. Og bilen gir et generellt veldig godt inntrykk. 16" Alufelger K&N filter Chip 3" Eksos Gaz Coilovers Hks SSQ Dump Innvendig justerbart turbotrykk Kan være behjelpelig med forsikring om det er problem. Kan muligens være interisert i bytte med Orginal vingebil. Km 164000 Pris 160000kr Befinner seg i Horten - Vestfold 98419941 Martinwiger@homail.com PM Bilder finnes her: http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.w...32;_cmd=similar
  20. Hmm, vil ikke bytte med compomotive mo6 8x18 et 15 da?
  21. Det var ikke lenge du hadde den..
  22. Her finner du endel om bilen og ombyggingen.. http://www.atf-racing.com/ Antony forås heter vel han som gjorde det, mener den ble solgt til oslo ellerno for ca 90k, men tydeligvis strippa ned nå.. Tror nåværende eier sleit med salg av den igjen..
  23. Skal sette escort'n til salgs imorra.. Så kansje jeg blir heldig
  24. Kjedelig da.. Var jo verdt et forsøk da.. Hmm, kansje han vil ha escort'n min i bytte på bilen.. Så kan du kjøpe de av meg.. Jeg har "orginal" sota baklamper liggende til den dagen jeg får meg vingebil så trenger jo ikke hvite
  25. På escortrscosworth forumet så anbefaler de ikke mobil 1 5-50, men 15-50 istedet.. Noe erfaringer med de to? På escort'n til dama syntes jeg det er litt lavt oljetrykk ved varm motor.. Finnes ikke tikking ellerno på kald motor, men løfter tikking kommer når den blir gjennomvarm.. Så kunne vel hatt fordel av litt tykkere olje..
×
×
  • Create New...