Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. Nei det er sant, blir spennende å se hvor den dukker opp
  2. Hehe, ser den. Plutselig står det en belgier på døra og vifter med tusenlappene
  3. Uten takluke 😍 (Litt intern Julian ) Skulle vel helst hatt inn et dasslokk du Men jeg heier på denne, kan ikke bli verre, bare bedre denne her
  4. Håper å få til dette neste år, men må ha klar bilen 100% først Kos dere dere som kan
  5. Ja det får man si Den så faktisk veldig hel ut der også da
  6. Syntes prisen var veldig bra på den. Mye dyre deler og så veldig bra ut [emoji1305] Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Ja, men tror ikke det er utenkelig. Har sett oppunder 100k for flere mener jeg.
  8. Pen is 🤪 Men ja, meget fin hadde pengene og plassen vært uendelig kunne jeg virkelig tenkt meg en 3dørs Is.
  9. Ikke så rart, så bra ut og vettug pris
  10. Vært fin ved siden av escort cosworthen den
  11. Denne er jeg nesten overrasket over ikke er solgt. Kunne faktisk klart den der jeg også, selv om jeg aldri har vært noe mk1/2 mann.
  12. På tide at du vrenger ut mølla av lommeboka og kjøper deg en nå til samlinga
  13. Supert gromt Gratulerer! Selg den mannen en Escort
  14. Fin bil ja Julian Men vet om noen felger som hadde vært ennå bedre
  15. Kul tråd ja, skal følge opp en dag jeg har god tid For det er mye ford.. Og det er "ikke" fordi jeg er blitt gammel
  16. Kult post. Håper flere legger ut fordhistorien sin
  17. Søk opp Julian Rosenvold på facebook, så ser du han er tagget i endel bilder derifra Ville ikke gå inn og stjele de for å poste
  18. Takk, helt enig med deg der
  19. Tatt ut av vinterlagring igår her også [emoji7] Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. Godt å se noen gamle medlemmer innom ja P100 er kult ja Det er vel ikke super mye aktivitet i midt, generellt lite gammelford må jeg vel innrømme. Men noe står gjemt her og der
  21. Fikser det Ja tenkte som så at det kan jo hende det hjelper til med enten deltagere eller publikum
  22. Tok meg litt frihet Håper ikke And eller MiniCossie syntes det gjør noe. Evt si ifra om jeg skal endre noe. Ford Club Norway - SS kjøring Gardermoen Raceway - Refuel
  23. Tok meg litt frihet Håper ikke And eller MiniCossie syntes det gjør noe. Evt si ifra om jeg skal endre noe. Ford Club Norway - SS kjøring Gardermoen Raceway - Refuel
×
×
  • Create New...