Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. Godt å høre at du ordner opp.. Det er desverre noen uærlige som har vært innom her fra tid til annen og da blir man meget skeptiske.. Du får melde deg inn her du også, så stoler nok folk lettere på deg også.. Da er man liksom ikke bare noen som er innon og slenger ut noen deler for salg Du er jo cosworth hekta du også tydeligvis.. Takk for at du ordner opp for deg, men neste gang si ifra på forhånd så er vi så mye mere tålmodige
  2. Skulle hatt to strøkne ford merker jeg, kan godt være brukte, bare plasten er meget pen.. Baksiden er ikke såå farlig.. Skal endre farge på de.. Skal i grillen på escort cosworth'n.. Regner med det bare finnes en størrelse? horten PM martinwiger@hotmail.com 98419941
  3. Revolution felger det der..
  4. Det stemmer, alt er så mye greiere når man får beskjed.. Men igjen så gav du jo flere beskjed om at delene ble sendt dagen etter.. Trodde jeg var treg jeg verstingen
  5. Finnes ikke bedre svar enn det..
  6. Må virkelig si han har klart å få igang en diskusjon her nå.. Får håpe han sende etter syden turen da.. Så ender det ihvertfall godt..
  7. Skylder vel meg sånn ca 750kr for noen deler til escos..
  8. På enden av fuel rail'n..
  9. Spent selv jeg.. Hadde jo toppe heile driten om han har lovt forskjellige folk de samme delene nå da.. Hehe
  10. Noen som bor i nærheten av vinstra her da?
  11. Ingen nyheter? Ingen som i det hele tatt har fått en del eller beskjed?
  12. Da er vi minst 5 personer som ikke har fått delene altså.. Og han drar til syden med pengene vi har betalt
  13. Han har ikke vært her ennå..
  14. Nope.. Fortsatt tom postkasse her..
  15. Sikkert 45 det da..
  16. Eeerolf bor jo i østfold da.. http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtop...5&hl=escort
  17. Ca pris helge? Vet nye eier'n på min skal ha tak i.. Han er fra kristiansand, så enklere for han å hente hos deg..
  18. Det finnes jo orginal rs turbo fiesta i england blandt annet, må jo være mulig å få papirer på det da..
  19. Bac er som sagt kun karroseri betegnelsen. BFG4 er sedan 4x4
  20. En scorpio hadde jeg valgt..
  21. Det er da bra at noen støtter de så de kan holde sjappa åpen syntes nå jeg.. Skulle hatt sånn ukentlig eller månedlig cosworth treff hos de ellerno.. Andre' pleide jo å ha det på Mc'ern tidligere..
  22. Han har vel ikke lurt noen flere enn du har gjort så går nok bra.. Nei den var slem... Men du tåler vel en støyt..
  23. Den er under oppgradering as we speak.. Blir 680hk motor med 6 trinns FFD girkasse, 9" bakdiff og 7.5" fremdiff
  24. Ikke under 1800kr..
  25. Stemmer nok det ja.. Du ser bilde av de på escort cosworth vinterbilen hans i prosjekt tråden hans.. http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtop...0&start=680
×
×
  • Create New...