Jump to content

Jonas.

Gjest
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About Jonas.

  • Rank
    Moped

Medlemsinfo

  • Bosted
    MR
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  1. Takker for svar! Blir å sette inn org trykkplate med 6 puck clutch, så da er det ikke behov for hydraulisk. Ledningsettet til den elektropumpa er jo selvfølgelig fjernet. Men er det bare å legge opp strøm til tenning eller?
  2. Hei. Har pedalboks med hydraulisk clutch og to master cyl på bremser, som er ubrukelig å kjøre på vei med. Tenker å bygge tilbake til clutch vaier og org bremsekraftforsterker. Er det noen som har bilder av hvordan dette er montert og koblet sammen? Finner lite bilder på nett. Hva må til for å bruke clutch vaier på tremec tko600 kasse? Hva trengs av deler til å feste vaier osv. Takker for svar!
  3. Gamle bilen min. Den der er verdt hver ei krone + . Skulle gjerne kjøpt den tilbake..
  4. Har egentlig ikke så mange helhetlige bilder da bilen har stått for det meste i garasjen. Har ikke vært skilt på bilen siden 2004. Driver å setter i stand motor, gir og interiør også blir det eksteriør til sommers. Nyoverhalet jenspeed motor med precision turbo og gromt drivverk. Skal EU godkjennes snart så satser jeg på at det blir en kurant sommerbil.
  5. Cossien får endelig kjenne på friskluft etter 16 år uten å ha vært på veien. 😁
  6. Slet med å laste ned programmet. Prøvde virtuel maskin og windows 95, men til ingen lykke. Uansett så tror jeg problemet kan være løst. Dro av vacuum til Map sensor slik at ecu leste atmosfæretrykk samt stilte opp bensintrykket, da gikk bilen av seg selv. Så konkluderer inntil videre at motoren fikk for lite bensin. Så hjernen er nå sendt til Volden for å legge inn mindre dyser så regner jeg med at alt er i orden.
  7. Ja kan det. Har fått link til deskpro, men man må vel ha urgammel pc og program for å laste ned, noen som vet?
  8. Ok, takker. Har bestillt ny så skal teste når den kommer. Vet heller ikke om Pectel oppfører seg slik. Tar gjerne i mot flere forslag!
  9. Hei og hå. Har en org 2wd 88 mod cosworth med smidd innmat, 4x4 topp, piper cams , 36-1 trigger og you name it. Har et problem der motoren starter men vil ikke gå av seg selv. Kan "revve" motor, men høres ikke helt fornøyd ut og dør ut etter bare noen sekunder. Blir vanskeligere å starte jo mer jeg prøver. Ofte etter oppstart er pluggene sort og litt våt. Det virker som at den får for mye bensin eller at tennpluggene får for lite gnist (gnist på alle 4) . Sprutet er Pectel T2. (kjøpte bilen uten å få særlig info om motorspec) Har hørt av flere kjente tunere at Pectel MÅ bruke fordeleren
  10. Kjørte fra en Ferrari FF med denne i dag!
  11. Ødelagt er det absolutt ikke. Men endel arbeid må påberegnes for å få bilen strøken.
  12. Tror nok ikke det. Kun org. Cosworth styling. Bilen går forøvrig i M&R. Beklager, edit.
  13. Bilen har vært hos samme eier nå i flere år (Les: herjebil..) Har ikke vært annonsert heller. Bilen er lilla, uorg. farge, kode Wildberry.
  14. Nei, dessverre. Var informasjon jeg fikk av selgeren. Tore: T5 ja. Eneste problemet med det er at selgeren tror bilen er verdt 60-70. Original felgene, ødelagt frontfanger, og en ekstra T5 kasse (sliten) fulgte med. Om det har noe å si..
  15. Stemmer. Er skilt på bilen, men må på EU. Var blant annet dekk og CO. utslipp var feil på kontrollseddelen.
×
×
  • Create New...