Jump to content

Trenger hjelp med et spm

Recommended Posts

Posted

Har et spm som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med, så derfor poster jeg her så kanskje jeg kan få noen tips til hva jeg kan gjøre, pluss at kanskje personen det gjelder får ræva i gir.. :P

For ca 2mnd siden inngikk jeg en avtale med en annen fordfantast om at jeg skulle kjøpe en komplett motor med alt som hørte til av han. Jeg betalte halvparten ved avtalens inngåelse med bilstereo som jeg skulle selge likevel og resterende av kjøpesummen skulle han få når han monterte motoren for meg, monteringen var en del av avtalen..

Vi var enige om at han skulle gjøre ferdig et annet prosjekt han drev med før han begynte på min motor, men at han skulle bytte motor i min bil innen få uker.. Han skulle skru hos seg selv så jeg så ingen grunn for å hente motoren da det bare ville bety ekstra arbeid for meg..

For litt over en uke siden snakket jeg med han på msn, han snakket om at han ikke rakk å skru på min bil og at han hadde fått et tilbud på motoren som var bedre en det han hadde sagt til meg at han skulle ha.. Jeg sa at en avtale er en avtale og han ikke hadde noe annet valg en å gjøre som vi avtalte..

Han sa at han heller kunne betale meg for bilstereoen som han allerede hadde fått.. Jeg skrev at det var uaktuelt, det var jo motor jeg ville ha..

Siden den samtalen har jeg ikke hørt fra han i det hele tatt, jeg har sendt mld, ringt og sendt PM på diverse forum.. Før dette svarte han alltid på mld og på mob når jeg ringte..

Prøvde å kontakte han på mobil sist onsdag om at jeg ville betale den resterende summen og hente motoren, så jeg var sikker på at jeg hadde den i min eie.. Sammen kvelden snakketjeg med en felles bekjent som hadde vært oppe hos ham og lagt merke til at motoren ikke lå der den pleide.. Jeg antar at det betyr at motoren er solgt, OG DEN STÅR IKKE I MIN GARASJE!! :angry:

Jeg har enda ikke hørt noe fra han, har vært bortreist hele helga.. Sitter i Vistdalen i møre og romsdal på ISDN linje nå.. Ville ikke legge ut denne posten før han hadde fått en uke på seg til å svare.. :D

Hvis personen det gjelder leser dette, så vil jeg bare si at jeg ikke er forbanna på deg eller er ute etter å ta deg på noen måte, jeg er bare interresert i å prate med deg og få igjen penga for bilstereon i det minste..

Til dere andre som har gidde å lese hele denne tråden. hva ville dere gjort i mitt tilfelle?

Mvh.

AnDtHo

Posted

Godt det årna seg for alle parter så da stenger jeg tråden.

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1).

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...