Jump to content

and

Admin
  • Content Count

    7330
  • Joined

  • Last visited

About and

  • Rank
    Klubbleder

Medlemsinfo

  • Bosted
    oslo
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • Hjemmeside
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Interesser
    Ford?

Recent Profile Visitors

17846 profile views
  1. and

    7.3L Godzilla.

    Og Brian Wolfe har fått seg nettside! https://www.willisengines.com Sjekk den ut på eget ansvar! For der er det julaften for alt 7.3 Godzilla. Begynte selvsagt med trenger den, og trenger den ,og ja er jo ikke så ille summer. Skylapper. Wow 7.3 treffer meg på rette steder.
  2. and

    7.3L Godzilla.

    Du følte det ved 2:50min du også?
  3. Jeg må vel innrømme at jeg er stor fan av Block, og han kom med i rette tid etter at Alan Mulally tok over som Ford CEO i 2006. Det var han som fikk snudd skuta med Way Forwardstrategien som også gjorde Focus og Fiesta med flere globale. 2006-2014 var tiden da alt bare var riktig. Nå er vi på tredje CEO etter at Alan Mulally sluttet i 2014, og det er lite med personbiler på tapeten.
  4. Er litt friere regelverk i USA så er mulig å lage en "EVO" av en Ur/Sport Quattro slik som Escort RS Coworthen. Den kan også kjøres i feks slike Rallylegendløp, men spørs om Audi klatrer ombord på et slikt prosjekt med støtte for noe som bare kjøres i USA. Lenge siden de var i rallysporten, og i år er det kun Formula E og kunderacere. Kan se han kjører en Audi EVO i eget team slik som i fjor, men tror han hadde Fordstøtte på speeddial i bakhånd. For det var jo i begges interesse at Escorten gjennomførte. Hyundai er WRCmestere så der er det allerede en nøkkelklar WRCbil som kan kjøres i WRC og løp over hele verden. Både WRC og TCR er globale serier så det er jo mulig å få reist litt. Så er det jo RM19 da. Den dukker litt for ofte frem i media til at den ikke en gang skal debutere på racerbanen, og kanskje også på gaten? Blir spennende å se hva Block har av planer for fremtiden.
  5. Den er såpass unik at den blir nok ikke borte selv om det skal ryddes i garasjen. Focus RSRX ble solgt i høst for det er jo ingen kjøremuligheter nå som GRC er nedlagt. Ford har ingenting å tilby lengre av personbiler, men det har Hyundai. Som selger i Nord-Amerika det de kjører i WRC, TCR og IMSA. Lancer er historie og Subaru Nord-Amerika har Pastrana. Så Ken Block og Hyundai burde ha felles interesser. Bare det å få være med på å dra opp satsingen på N må da friste? Eller ta utgangspunkt i konseptet RM19 som fører arven videre fra Renault 5 og Clio til neste gymkhana innspilling? Når jeg roter rundt på nettsiden til Hyundai så finner jeg en 50 kg lettere Project C versjon! https://www.hyundai-n.com/en/models/n/i30-n.do
  6. and

    Granada Lexus.

    Ja det var på sendingen fra Thunder Valle jeg oppdaget denne bilen.
  7. Spennende hva som vil fylles på her med tiden. https://www.lengerracing.com/shop Orginale eksosmanifolder veier 8.4kg hver.
  8. Er ikke så bundet av orginalt karosseri eller ramme på dette bygget da det er en prerunner. Godzilla er i sitt rette element her så det følger nok på flere med tiden. Akkurat slik ser det ut utenfor stuevinduet mitt også med snø og kulde. Men ingen prerunner med varmeapparat for hvor skulle jeg kjøre den? Noen som har sett en norsk Raptor strekke litt på fjæringen i grei hastighet utenfor den slette asfalt? Ja riktig. Akkurat. Derfor jager pulsen litt når jeg ser dette bildet https://www.instagram.com/p/CJb4Kg8BpyX
  9. Ja bakrutetrapp på Sierra er ikke å finne i minnet mitt fra 80 så dette var skjeldne saker på Sierra den gang som i dag. Dette funker fjell på Taunus og Granada. Men her blir det ikke høye stilkarakterer å utdele.
  10. Den var lei, og det gikk fort på bare 2 måneder fra bekymring til havari. Blir spennende å åpne motoren.
  11. Følg med nå så lærer du kanskje en eller flere yrkeshemmeligheter fra Sør-Afrika i bilskadefaget.
  12. I 2021 inngår ACR, NMK Rana, Porsche Club Norge og NBF et unikt samarbeid, og inviterer til Arctic Circle Midnight Race 24.-25. juli. Alle racingklasser inviteres til å delta. Det blir mye kjøring for Porsche klubbens medlemmer, samt treninger og løp for lisensierte biler. Alle racingklasser inviteres til å delta. https://bilsport.no/arctic-circle-raceway-vakner-til-liv-igjen Finnes ingen klubbracingserie hos oss som i http://racing.bmwccn.no så får vel snike meg opp med bekjente i Porsche Club Norge for har jo en hest på bilen jeg også? Skal ikke på noen utenlandstur neste år heller så kalenderen er åpen. Er bare Porsche Club Norge som kan og tør et slikt løft i disse tider.
  13. Trenger ikke skitne til fingra med montering på bil. Tommestokk eller skyvelær så får du målt PCD, og eller navåpningen som skal være 63.4mm på Ford. 4x100? Da er det rett på veggen.
  14. Ja da hadde tråden fått litt lengde av flere eller det hadde ikke blitt laget noen tråd for det er jo allmenkunnskap? La meg gjette på at dette paret med MiM 1100 fikk du tak på i utlandet? Ville tatt de med til en dekksjappe hvor alle har oppholdstillatelse av myndighetene, og ikke bare av daglig leder for å se om de kan brukes til mer enn å kveile opp hageslangen. Lokk bør jo kunne skaffes, men da følger det nok en felg på kjøpet så da er du like langt, og ender vel opp med et par 4x100 uten lokk. Utlandet er nok stedet for å komplettere det du allerede har. Slitt orginal og spraylakket er allerede å finne i tråden så her bilder av en NOS MiM 1100 ny i eske. Verdt et forsøk for de er tøffe nok, og du blir alene på treff med de felgene.
×
×
  • Create New...