Guest Rayho Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Hvem selger dette til ok pris. Tenker da på turbo grooved.
Guest Rayho Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Noen som vet ca. pris på greenstuff el redstuff klosser og skiver foran til -92 sedan Cossie??
Bdt Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 de skivene er driit ræva!kjøp heller black diamond.redstuff koster ca 1200 spenn foran tror jeg bak veit jeg ikke. COS it`s WORTH it!
Syvers Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Tarox bremseskiver og redstuff klosser, veldig bra alternativ, green stuff klosser er ikke å anbefalle til cosworth, ebc har fått litt dårlig omtale pga det her, redstuff er supre klosser med green stuff er sikkert greit til vanlig biler RSMotorsport selger det her hehe, ps yellow klosser foran er best av alt har klosser for 20 000 på lager
Guest gary Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Tarox bremseskiver og redstuff klosser, veldig bra alternativ, green stuff klosser er ikke å anbefalle til cosworth, ebc har fått litt dårlig omtale pga det her, redstuff er supre klosser med green stuff er sikkert greit til vanlig biler RSMotorsport selger det her hehe, ps yellow klosser foran er best av alt har klosser for 20 000 på lager Syvers: Vet du om skivene til EBC har fått no negativ kritikk?
Guest Lille rudi Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Eg satte på ebc skiver å røde klosser fremme på cossin, funker bra syns eg.
fordcosworth Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Andre som forhandler EBCwww.cosworth.nowww.be-4-you.com Sierra Cosworth 1988mod(solgt)
RHeskja Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Støtt heller Rs-Motorsport...! til flere kunder til billigere blir de!!
Guest Rayho Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Tarox bremseskiver og redstuff klosser, veldig bra alternativ, Pris på klosser/skiver. Foran. Er Tarox slisset og borret??
Syvers Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Fordcosworth har misforstått hehe Rayho ja det er dem, sjekk ut www.rs-motorsport.no for prisersend meg mail du.
Recommended Posts