Guest Hooligan Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 den er ikke lik min i hvertfall. så bare lurer?
RSHansen Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Ford sin orginale RS front i plast med tåkelykter. Fikk den med og uten! (ref. tilbehørskatalogen til Ford) Forøvrog er det modellen med langpanseret produsert fra 1987 til 1990 modell på de vanlige modellene, og på XR4x4 og XR4i til 1992 modell i England. - 2008 Mondeo 2,5t TitaniumX- 1992 Scorpio 2,9 GHIA 24V
Guest Hooligan Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 den er god. ska kjøpe den og bruke som delebil hvis eg får tid til å hente den... var visste masse brfa på bilen...
RSHansen Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Det stylingsettet er litt sjeldent i Norge for tiden. Spesielt fronten i og med at de som regel blir mat for sneskavler og is. Forøvrig ser det ut som bilen er kittet komplett med RS styling og 14" RS felger. - 2008 Mondeo 2,5t TitaniumX- 1992 Scorpio 2,9 GHIA 24V
Guest Pjuker`n Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Skal skru av min rs fanger nå som snøen snart kommer.. Mye må du gi for den bilen?Står i England?
Guest Forconin Posted October 8, 2005 Posted October 8, 2005 Hey! Kjøper du den som delebil og ikke trenger fangerne så send meg en PM. Er på jakt etter RS-fangere til Sierraen.
Guest Hooligan Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Skal skru av min rs fanger nå som snøen snart kommer.. Mye må du gi for den bilen?Står i England? den står i sverige, må gi 4000kr for bilen, men ska prute litt. har en svensk kompis som ska hente den for meg..... Hey! Kjøper du den som delebil og ikke trenger fangerne så send meg en PM. Er på jakt etter RS-fangere til Sierraen. ska gi deg en pm jeg men hvor mye er et sånt kit verdt??
Guest Forconin Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 1 krone? Nei, har ikke peiling selv på hvor mye det er verdt. Men er villig til å gi litt for det. Men ikke så alt for mye... Trenger det ikke før over vinteren så har god tid. Edit: Ser ut som de har fått litt juling. Men fremdeles bedre enn de jeg har nå iallefall. Pluss intakte tåkelys i fangeren, det er noe jeg mangler. Iallefall interresert i å kjøpe dem.
Recommended Posts