Jump to content

FORD SIERRA XR4I 2.8 150 ++hk

Recommended Posts

Guest viggbott
Posted

selger min xr4i. gule koni, sparco cromodora felger, kjørekomputer, elektriske ruter og speiler, elektrisk åpning av bakluka. takluke, kartlys, spredere, sentrallås, bygd om til mt75 girkasse.cosworth intr fra engelsk vingebil. motoren går ***** bra. selges grunnet annetbilkjøp.. snarest. selges for 18000 som den står. eu godkjent i mai. er to små bulker, trenger og rettes og lakkeres.. kan selges ferdig rettet og lakkert mot et lite tilleg i prisen. delebil med to motorer, og komplett drivverk kan medfølge for 6000 alt av utstyr der oxo.

Ring for info : 41 60 75 47

Posted
hvor holder du til? er VELDIG interessert siden min brant opp.. gode biler det der:)

www.gulesider.no er en fin ting :D han bor på: 3536 Noresund

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Guest viggbott
Posted

det er liten bulk på hver side midt over hjulbuene bak på begge sider, må sveises litt rust i den hjulbua på venstre side. er sikkert bare og banke ut bulkene.. ikke no store dype med skarpekanter eller no,

Posted

har du bilder av bulkene og rusta? er interessert.. men har en dagsreise å kjøre.. så hadde vert greit å sett alt hvordan det så ut før jeg eventuelt kjøper:)

Guest viggbott
Posted
har du bilder av bulkene og rusta? er interessert.. men har en dagsreise å kjøre.. så hadde vert greit å sett alt hvordan det så ut før jeg eventuelt kjøper:)

det er litt jobb dette, pris kan disk. en mulighet er og ta av felgene og slå av litt i prisen.. men prisen er med tanke på at det må gjøres litt.for er bilen strøken er den verdt minst 30000

Guest viggbott
Posted

oi.. det var såpass ja... hmmmmm.. hvor mye skal du ha for bilen uten felgene da?

[/quo

tenkte meg 16000 .

Guest viggbott
Posted
Viggbott er sviker, såh! Kebabtralle. Fnyyyys.

hehe ja, men gir jo aldri opp ford vettu! blir garantert no prosjekt igjen.. hehe

Posted

Må innrømme at BMW'n er fin da. Hadde ikke ford vært å få tak i ville en slik BMW kanskje havnet i mitt eie oxo. Får raske sammen noe bensin penger snart så jeg får tusla meg oppover og tatt en titt på'n.

Posted

kan gi deg 16000.- med felger om 1 uke...

er det kun den rusta på bildet som er galt?

hvordan er driv verk? slark osv. eletriske.. hadde mye trøbbel med den gamle med det.. orker ikke det ijenn:)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...