Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

selger mitt 2" eksos med grenrør til sierra, da jeg trenger litt større til turbo..

sitter 2 simons potter på det.. SINSYKT rå lyd.. :D

bud ønskes.. kan også event bytte i større eksos.. 2,5" el 3"..

Edited by morty999
Posted

det passer vel rett på en 2.0 is??? og kas pris du har tenkt deg sånn ca??

Posted

jeg har brukt dette på en org is motor så regner det går på andre is'er og.. hehe-..

er med grenrør osv..

vet ikke hva jeg skal ha for det.. egenkostnadd er 1700kr.. men regner ikke med å få så mye gentlig... men BUD ønskes..

Guest Grove\\
Posted

Ååå! da må jeg skaffe penger fort..! hehe!

Posted

hehe.. den som betaler mest får det.. ;) og førsteman til mølla.. og dette er helsveisa. utenom pottene.. de sitter med klemmer... ferdig tilpassa men org gummiopheng bak og et ekstra midt under..

Guest Grove\\
Posted

Oki !

Se om jeg får fiksa noe gryn snart ! :=)

Posted

kan også byttes i deler av 2,5 eksos... også trenger jeg en mongoose bakpotte med 4" utblås... trenger og en simons potte i 2,5toms.. helst en avlang og rund..

Posted

1450,- :P hehe.. Kommer fort som **** jeg! hehe. Si når å hvor så er jeg der! Men da ska det bli tøff lyd altså! hehe.. Der går penga te lånet gitt.. hehe

Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.

Posted

Sku ønske jeg ikke hadde lån nå! Men greit det.. 1500.. Solgt til den UTROLIG FINE STVen! hehe. Når får du den a bilen a? Blir så godt med grenrør å. Er så lei EGR å kat!

Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.

Posted

Har du motor med EGR? 100 hk motor det gitt, 2,0IS har 115 hk. Den du har kommer orginalt med lavkomp stempler, det gjør ikke IS'n Passer ypperlig å sette turbo på bilen din.

• 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...