Jump to content

Styling Mondeo 1999 stasjonsvogn????


Guest Cossie77

Recommended Posts

Guest Cossie77

Hei. Er det noen som har gode tips på styling til Mondeo STV 99-mod?? Tenker da på frontfanger, bakfanger, grill og sideskjørt. Hvor kan jeg få tak i dette??? Priser? Og hva med ST200 styling. Er det å få tak i, bortsett fra hos Ford da. Er vel rimelig dyrt for nye fangere der tenker jeg... Noen som vet hva det koster hos Ford til sammenligning? ST200 stylingen er råfeit!!

Link to comment
Share on other sites

Hei. Er det noen som har gode tips på styling til Mondeo STV 99-mod?? Tenker da på frontfanger, bakfanger, grill og sideskjørt. Hvor kan jeg få tak i dette??? Priser? Og hva med ST200 styling. Er det å få tak i, bortsett fra hos Ford da. Er vel rimelig dyrt for nye fangere der tenker jeg... Noen som vet hva det koster hos Ford til sammenligning? ST200 stylingen er råfeit!!

Jeg sjekket st200 bakfanger hos ford, til stv. Den kostet 6300 inkl. moms pluss lakkering... hårreisande...

98 mondeo v6 ghia "st200" stv

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Noen som har brukt ST200 styling å selge? Evt flere gode tips på hvor slikt kan skaffes, bortsett fra Ford da...

 

Noen som har brukt ST200 styling å selge? Evt flere gode tips på hvor fangerne kan fåes kjøpt???

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

kjøp streetfighter kitet!! det er ekstremt rått.. selv kjører jeg en st200. hadde det ikke vært for at den er orgianlt "stylet" så hadde jeg montert streetfighteren..

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

streetfighteren er rååååå!! *sikkle* men er mye plast da.. man bør ha motor i stil da.. ikke en liten 1,6 eller 1.8 med rundt 100hk. hehe

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

orginal st200 er fin den jah.. clean og nydelig.. min er for tiden helt orginal.. men vil ha på øyelokk, noen som vet hvor man kjøper? 2000 mod.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...