Guest CossieX Posted November 9, 2005 Posted November 9, 2005 Det skal være streetmeet ved skedsmohallen denne helgen fra kl 19:00.Mange som har planer om å komme?
Guest spartababe Posted November 9, 2005 Posted November 9, 2005 Jeg vil komme, men skal egentlig passe søstra mi. om jeg får barnevakt til hu kommer jeg
Guest nicklas Posted November 9, 2005 Posted November 9, 2005 kan hende jeg tar meg en tur, men da blir det jo med firmabilen da:) hehe
Ford Stv Posted November 9, 2005 Posted November 9, 2005 Hvor er det egentlig a? Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
RsMuffe Posted November 9, 2005 Posted November 9, 2005 Hvor er det egentlig a? bak lillestrøm sentrum. lurer på om det er noe naf eller bt test stasjon i nærheten.. spør morty
Guest CossieX Posted November 9, 2005 Posted November 9, 2005 Det ligger 1 km fra lillestrøm.Ved Åråsen! Ta med alle kjente!
Guest spartababe Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 Regner med at jeg jeg kommer! Fikk ordnet barnepass for lillesøster
morty999 Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 biltilsynet ligger borti der ja hehe denne gangen så står ALT i vognkortet.. for bilen er org hehe
Fresh| Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 hvor er skedsmohallen? langt unna drammen?jeg vil komme.
Guest AnDtHo Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 hvor er skedsmohallen? langt unna drammen?jeg vil komme.Ligger i lillestrøm, ca 20 min på andre siden av oslo fra drammen..
Guest Tracid Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 Det ligger ca 5 km fra lillestrøm. På skedsmokorset! Ta med alle kjente! Dette var vel litt feil vel! Skesmohallen ligger rett ved Åråsen stadion... ÅråsenTa til høyre i runkjøringa i enden av Alexander Kjellandsgate, og så første til venstre igjen....da er det umulig å bomme!
Guest CossieX Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 Har fått beskjed om at det må søkes før man får disponere plassen utenfor skedmohallen. Denne søknaden må sendes 14 dager før man trenger plassen. Dette har ikke blitt gjort. Har derfor fått muligheten til å disponere plassen utenfor Birger N. Haug på lillestrøm som ligger vis a vis obs. Hva sier folket til å ha treffet der i stede?
Guest CossieX Posted November 11, 2005 Posted November 11, 2005 Vis a vis obs!!! Vi får disponere plassen utenfor Birger N Haug i lillestrøm. Plassen disponeres fra kl 18:00 på lørdag. Ta hensynn til naboer, og vis respekt for de som eier plassen. Hvis dette går rolig og fint for seg. Har vi muligheten til å disponere denne plassen til fremtidige treff/arrangement.
Guest AnDtHo Posted November 11, 2005 Posted November 11, 2005 Trenger vel ikke disponere plassen for å "parkere" bilen vår vel? Har alldri vært noe snakk om det før på skedsmohallen.. Det er jo litt av sjarmen med streetmeet.. he he.. Birger N. Haug ligger vel også vegg i vegg med romerike lensmannskontor?
Recommended Posts