Guest Hooligan Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 som topic sier, bilen ble tatt i siden bare på høyre side. Se på bilde er dere snill og kom med tilbakemeldinger. Ska ta den inn på verksted i morgn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zr50sl Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 var litt dårlig bilde da,prøv å få klare bilder av skaden..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mfafa Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 du får ikke bytta skjermen....må rette den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Blitt glatt på Geilo? *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4x4_2.8 Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 var jo ikke store skaden d der. retta jo fort d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zr50sl Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 @mfafa får skifta akkurat det du vil.. men er skaden slik at den kan rettes så gjør man d.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford Stv Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Hadde retta den jeg hvis jeg var deg!! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hooligan Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 takker for svar folkens, ska begynne å rette i kveld jeg, det var ikke så gale som eg trodde heller. litt sparkel og en fin hammer så fikser dette seg, men trenger en ny combat bakfanger ettersom min ligger i biter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford Stv Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Har du sveise apparat så kan du sveise på en liten sak å dra i! Jeg har sånn til å setta på en bolt som du sveiser på å nappe ut liksom! Hvis du skjønte den! Så baker du pent med en fin hammer å sparkler! Jeg sveisa på bolter på bakskjermen min for å dra den ut: Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hooligan Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 jeg skjønner , men har ikke tilgang til dette.. vi får se.. ska begynne nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts