Ford Stv Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Trenger ny fanger på bilen min å så lurer jeg på om det går ann å få vekk de stygge listene på CLX fangerne? Hvis ikke så tror jeg vil ha av gamle typen siden jeg ikke har lister på bilen! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
cossiemk1 Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Ja, mener de er til å ta av, men hvor pent det blir vet jeg ikkeEn annen mulighet er jo å lakke dem da...
Ford Stv Posted November 19, 2005 Author Posted November 19, 2005 Blir det no fint å lakkere den lista da? Har jo den eldre typen front fanger. Så hvis det hadde gått ann å fått vek lista så kanskje den hadde blitt tøff! hehe Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
twin turbo Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 listene er som regel limt på med dobbelsidigtape. trehjulsykel
Guest Nos Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 slags gummi/svamp med teip på begge sider. et ******** å få av. men finnes middler for å gjøre det lettere.
SierraRS2k Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Trenger ny fanger på bilen min å så lurer jeg på om det går ann å få vekk de stygge listene på CLX fangerne? Hvis ikke så tror jeg vil ha av gamle typen siden jeg ikke har lister på bilen! Går nå ikke å plukke av de! Fangeren og denna er helstøpt sammen.. Bare den smale farga(ofte rød) lista midt i den "store" som kan fjernes!
Recommended Posts