sierraxr4i Posted November 26, 2005 Posted November 26, 2005 har kjøpt meg vinter bil.. men på glatta sjeiner bilen alle veier med helt normal kjøring.. plutlig drar den bare ut til siden.. dette er bare på glatta.. bilen er senket ganske mye, men hjula er "sjimset" ut så de står ganske rett.. kan dette ha noe å si? ellers tror jeg ikke det er noe med foringene, siden det sitter ganske nye gule polyforinger under hele bilen.. det er akuratt som å kjøre med et punktert dekk.. nesten nye piggdekk har jeg og.. det er litt irriterende i lengda å kjøre slik.. vertfall vist man skal sladde i litt god fart så drar den rett til siden.. dette gjelder og ved pådrag.. så da tenker jeg bare.. hmmmmmmmmm.. her er det noe muffins
Ford Stv Posted November 27, 2005 Posted November 27, 2005 Min hopper frem å tilbake den å! Baken lever eget liv på glatta! hehe. Kommer det av egentlig?? Har bra dekk! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
Guest hvolsdal Posted November 27, 2005 Posted November 27, 2005 Jeg var og handlet en audi 90 quattro i forige uke, og jeg skvatt som **** når jeg skulle kjøre, sikker på dekket var punktert. Da ringte jeg fyren som jeg kjøpte bilen med, først da sa han hjulstillingen forran var helt på bærtur. Merket det ekstremt godt på glatt føre. Ta og sjekk hjulstillingen din forran du.
Ford Stv Posted November 27, 2005 Posted November 27, 2005 Tok forstillingskontroll for 3mnd siden jeg! Er strøkent det, men det må være bak for det er bak den sjeiner bare! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
Anders Posted November 27, 2005 Posted November 27, 2005 har kjøpt meg vinter bil.. men på glatta sjeiner bilen alle veier med helt normal kjøring.. plutlig drar den bare ut til siden.. dette er bare på glatta.. bilen er senket ganske mye, men hjula er "sjimset" ut så de står ganske rett.. kan dette ha noe å si? ellers tror jeg ikke det er noe med foringene, siden det sitter ganske nye gule polyforinger under hele bilen.. det er akuratt som å kjøre med et punktert dekk.. nesten nye piggdekk har jeg og.. det er litt irriterende i lengda å kjøre slik.. vertfall vist man skal sladde i litt god fart så drar den rett til siden.. dette gjelder og ved pådrag.. så da tenker jeg bare.. hmmmmmmmmm.. her er det noe muffins Det som kjer når en sjimser bakhjula er de skrår inn mot hverandre.. (de spisser mot hverandre) det hjulet som har mest vekt vil dra bilen til den ene siden. Dermed får du det problemet du beskriver.. Dette vet jeg.. Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Guest hvolsdal Posted November 27, 2005 Posted November 27, 2005 Det hørtes litt mer logisk ut om problemet er bake.
Ford Stv Posted November 27, 2005 Posted November 27, 2005 Hvorfor skjer detta på min når min er orginal da? Kan det være bakstillinga da? Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
sierraxr4i Posted November 27, 2005 Author Posted November 27, 2005 ok.. må bare få gjort den orginal bak da.. selv om det ser pyton ut når den er så høg.. men det er ikke no gøy å kjøre med slik den er nå.. sjenier alle veier+ at vist jeg spider på drar den bare til siden uten at den spinner no særlig.. får den heller ikke ut i sladd uten å ofre bilen og halve livet for at fua skal komme.. men takk for svar:)
Recommended Posts