Guest saes Posted December 30, 2005 Posted December 30, 2005 ØNSKES KJØPT! Koffertlokk med cosworth vinge ( må være strøken ) Svarte deksler ved bakrute Komplett dashbord, gjerne svart Diff med sperre/brems Støtdempere ( koni, bilstein osv ) Dynamo ( gjerne 90a ) ohc Frontlykter, må være i god stand, uten knekte fester eller noe slikt! Til snutepanser bil ( <-90 ) En stk venstre baklykt sotet, venstre Snutepanser, må være strøkent, uten rust og bulker Sideskjørt ( cosworth, RS ) Speilglass venstre og høyre side, må være fri for riper o.l Bakrutesenker Bakrute ( uten sprekker og riper ) Hatthylle ( gjerne ferdig utskjært til høytalere ) Dørtrekk foran Dørtrekk bak Framseter ( trenger ikke være recaro, men må være noe utenom "standard" )
Bjørn_H Posted December 30, 2005 Posted December 30, 2005 Har en diff fra sierra 4x4 med sperre muligens til salgs. Mye vil du gi? 88 Sierra Cosworth 2wd
Guest Robban Posted December 30, 2005 Posted December 30, 2005 du skakke bare kjøpe hele bilen min a?
RS|Stian Posted December 30, 2005 Posted December 30, 2005 Bakrutesenker får du kjøpt på Maxam-tuning. FordClubNorway.no
Guest saes Posted January 1, 2006 Posted January 1, 2006 du skakke bare kjøpe hele bilen min a? Du trodde du var artig nå? jeg så ikke det artige i det! Har du ikke noe seriøst å komme med, så ikke kom med det!
Guest saes Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 har fått tak i noe, men mangler fortsatt mye deler, rop ut om du har noe!
Janna Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 ØNSKES KJØPT! Svarte deksler ved bakrute Støtdempere ( koni, bilstein osv ) Frontlykter, må være i god stand, uten knekte fester eller noe slikt! Til snutepanser bil ( <-90 ) Sideskjørt ( cosworth, RS ) Hatthylle ( gjerne ferdig utskjært til høytalere ) Har dekslene, men de er ikke svarte lengre.Støtdempere foran/bak?Frontlykter har jeg.Komplett cos sideskjert med alle deksler.Cos Hattehylle og. PM så blir vi kankje enig om priser hvis du er int. Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Guest combat_sierra Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Har strøkent baggasjelokk. og en cossie spoiler liggende
Recommended Posts