cossiemk1 Posted January 3, 2006 Posted January 3, 2006 74 modell, kjøleskap og elektrisk virker, har vært noe lekkasje i den, men det er fikset....Brukte den selv på gatebil i fjor, perfekt til slike treff. Selges fordi jeg ikke kan ha den der den står nå, så det haster!! Har ikke noen annen plass å sette den Selges eller byttes i turbo deler til sierra ohc, eller sperreaksel
RHeskja Posted January 3, 2006 Posted January 3, 2006 Hvor holder du til? har en 7.5" med diff brems.
Jensrud Posted January 3, 2006 Posted January 3, 2006 Jeg har en hel bil du kan få hva du vil av. Hvor holder du til? Har du bilder?
cossiemk1 Posted January 3, 2006 Author Posted January 3, 2006 Holder til i Vestfold, vogna står i stokke... Har ikke noe bilder, men kan se om jeg kan få tatt noen....
cossiemk1 Posted January 4, 2006 Author Posted January 4, 2006 Er bare å levere salgsmelding, og bestille skilt (ca 2-300kr) så er det tut og kjør... og den er ikke så stor at du trenger noe spes på lappen
cossiemk1 Posted January 4, 2006 Author Posted January 4, 2006 er åpen for bud jeg, håper selvfølgelig på å få så mye som mulig, men iogmed at den ikke er så veldig fin, så regner jeg ikke med å få så veldig mye for den, 3000,- kanskje?? men trenger som sakt sperreaksel... er det med skiver på den du har, RHeskja?
RHeskja Posted January 4, 2006 Posted January 4, 2006 får ikke tid å hente den me det første så de blir litt uaktuelt... er et lite stykke kjøre......
Recommended Posts