Guest Sierra_is Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 Ja som topic sier. Var en tur i Sverige igår med min 2.0is, kom akkurat over grensa og til 20minus, og da begynnte den å fjuske. Først bare lugget den, men etterhvert kuttet den helt og stoppet. Startet greit etterpå, men fikk ikke opp farta. Kjører med cosworth grill og greenfilter, noe som gjør d hele litt kaldt, kunne bla. legge hånda mi rett på toppen, og dn var iskald. Den gikk noe bedre da vi tok å dekte til noe av radiatoren samt luft filteret. Noen som har en anelse om hva dette kan være, har nytt besinfilter btw, og tror ikke det skal være kondens i bensinen (bruker masse kondensfjerner). Har en mistanke om luftmengdemåleren, men noen bedre forslag? Ble forrestn bedre da jeg kom tilbake til mildere og levelige temperaturer...
morty999 Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 masse kondensfjerner? litt dumt det vell.. da den inneholder vann også!
cossiemk1 Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 Frost i LMM, jeg har samme problem når det blir minus grader, og kjører da uten LMM, men da har jeg også Map i tillegg, så jeg regner med at det er den som gjør at bilen går greit uten LMM
morty999 Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 gamletypen går også fint uten.. men du må ta den av før du starter..
Ford Stv Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 Varme i varmeapparatet da? Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
Guest Sierra_is Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 Jhar ikke brukt for mye kondensfjerner heller, bruker heller mye rødsprit.Men har varme i varmapparat, motoren klarte akkurat å holde driftstemperatur, men termostat var ikke åpent på hele turen.Men skal prøve å bytte Lmm, satser på at d blir bedre, om ikke må jeg sette på original front og evt org. luftfilterboks...Men hvordan vil gangen bli uten Lmm innkoplet? mener å ha prøvd dette før, og fikk ikke start i det hele tatt....Takker for hjelpen så langt
morty999 Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 bilen går fint uten.. du må bare øke tomgangen.. så går den på 1000 ca..
Guest Sierra_is Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 Ok, bare ut å teste det Men hvordan vil da forbruk bli, og effekt messig?Er jo tross allt en grunn til at LMM`n er der....
Recommended Posts