Guest Alex_86 Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 (edited) hva syns folk om denne fronten? og disse lyktene? jeg syns de er drit stygge men skulle gjerne hatt noen andre lykter.. noen som vet om noen sider? Edited January 8, 2006 by Alex_86
OleK Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 syns ikke noe av de er pene egentlig jeg.... vet det finnes hvite baklys til mk3/4 cab, men jeg aner ikke hvem som selger dem eller noen som kan skaffe dem..... Cosworth!
hår ball Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 den predator fronten kan bli pen/tøff, men liker ikke de "vanndråpene" på hver side, og skall det være bad boy panser "MÅ" det gjerne kappes opp til cooleren og, visst ikke er det noe som ikke stemmer. og de baklyktene var rett og slett motbydelige, ser ut som noen har vært på fylla og slengt de sammen i all hast...
Guest Alex_86 Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 ja dråpe greiene var ikke akkurat så pene nei. men eller s så jo den litt kul ut
Cossieman Posted January 9, 2006 Posted January 9, 2006 stian den svarte fangern du ser, sånn lager jeg og raymond til deg:D den er feet Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Recommended Posts