Guest Woodpile Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Noen som er interesert i Framstoler og baksete til Mondeo 2000 St200 Stv? Er ikke med dørtrekk og lignende men fresher uansett opp bilen noe sinnsykt. Helt konge å sitte i. Husk dette er orginal recaro. På Ford kostet det 6000 bare for en stol. Seriøst intereserte kan komme med bud. selges ikke under 5000.- Kommer fra en importert delebil. Trenger en liten rens men er ellers 100% strøkent. Har kun disse delene igjen fra bilen. Selges grunnet nytt prosjekt. Er ikke sikker men tror disse passer mondeo fra 1993-2000.
Guest Woodbeach Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 Noen som er interesert i Framstoler og baksete til Mondeo 2000 St200 Stv? Er ikke med dørtrekk og lignende men fresher uansett opp bilen noe sinnsykt. Helt konge å sitte i. Husk dette er orginal recaro. På Ford kostet det 6000 bare for en stol. Seriøst intereserte kan komme med bud. selges ikke under 5000.- Kommer fra en importert delebil. Trenger en liten rens men er ellers 100% strøkent. Har kun disse delene igjen fra bilen. Selges grunnet nytt prosjekt. Er ikke sikker men tror disse passer mondeo fra 1993-2000. Er meget interessert om de passer i en mk2 2.0l sedan? I så fall har du et bud på 5000,- fra meg. Hold meg oppdatert om noen andre byr på disse!
Guest Woodpile Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 Er meget interessert om de passer i en mk2 2.0l sedan? I så fall har du et bud på 5000,- fra meg. Hold meg oppdatert om noen andre byr på disse! Hei,er ikke sikker men mener at de ikke passer i en sedan. Framstolene passer men ikke baksete
Guest Woodbeach Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 Hei,er ikke sikker men mener at de ikke passer i en sedan. Framstolene passer men ikke bakseteSynd... Da er det dessverre ikke så aktuelt lengre Jeg ser nå på bildet at de baksetene har "åpneren" oppe på hver side av bakseteryggene. Disse "åpnerne" sitter i bagasjen på sedanen..
Guest mr_doodee Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 er veldig interessert i bare å kjøpe forsetene.. du kan nå tenke på det vist du ikke får solgt dette samlet.
Count Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Er sittefjøla bak knekt eller? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest Woodpile Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Nei ser bare slik ut på bildet. Er sittefjøla bak knekt eller?
Guest HUGO Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 (edited) Jeg er også veldig intresert i fremstolene. Jeg har mk1 sedan så baksetene funker vel dårlig, men fremstolene var fete! Det er slik at sikkerhetsbelte er integrert/bygget inn i stolene? Gir et bud på 4-5000,- for fremstolene hvis du finner ut at du bare skal selge de. Edited March 8, 2006 by HUGO
Recommended Posts