OleK Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 skal ta ut motorledningsnettet fra min sedan nå, og da lurer jeg på om det sitter noen kontakter eller noe til ledningene som går tilbake til bensinpumpe, krasjbryter o.l. noe sted? eller må jeg ta ut alle ledningene helt bak? Cosworth!
cossie_storm Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 sitter klipset inne i bilen, akkurat som vanlig lednings nett på sierra Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
morty999 Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 (edited) ja [olek] du må ta ut alt bakover også... alt må først inn i bilen også ut igjennom sikringsboksen.. (ja en helvettes møkkajobb) EDIT: så nå att det var motorlednettet.. hehe da er det nok ei kontakt inni bilen.. Edited February 4, 2006 by morty999
OleK Posted February 4, 2006 Author Posted February 4, 2006 klipsing er greit nok, men jeg må altså jekke ut alle ledningene? hadde håpet at ingeniørene hadde vært såpass lure at de ville satt ei kontakt under sparkeplata på passasjersiden................ Cosworth!
morty999 Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 motornettet har en kontakt oppe ved resten av ledningene.. så er det bare å nappe ut..
Recommended Posts