sharpie Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Noen som har bestilt komplette pakningssett her til hele motor? Lurte på om det er vanlig å få med simringer til f.eks veiv på disse, eller om man må kjøpe disse separat.
cosworth540 Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Noen som har bestilt komplette pakningssett her til hele motor? Lurte på om det er vanlig å få med simringer til f.eks veiv på disse, eller om man må kjøpe disse separat. Alt av simmeringer og småpakninger skal følge med når det er komplett pakningsett.
sharpie Posted March 3, 2006 Author Posted March 3, 2006 OK.Bestilte et komplett sett for 1mnd siden, igår kom det endelig: men bare til toppen.Purrer på og skal få ettersendt resten, men simerringer følger ikke med får jeg fortalt,så de må jeg betale ekstra for. Stemmer sikkert det da.
morty999 Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 bakre simringen koster 500 og noe på ford.. bare si ifra.. har bøttevis med simringer til de blokkene der..
bige Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 simringer følger ikke med om du ikke spesifiserer det + om veiva er standar - eller +,25 -+,50 da du må ha andre simringer
cosworth540 Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 simringer følger ikke med om du ikke spesifiserer det + om veiva er standar - eller +,25 -+,50 da du må ha andre simringer Jeg har skrudd på diverse Ford i over 20 år og alltid fått med simmeringer i pakningsetta.Siste pakningsettet jeg kjøpte fra USA var alt av deler med.Vet ikke hvor mange motorer du har overhalt bige,men det blir aldri slipt veiva der simmeringene er.Kun pusset med smergelpapir.
bige Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 Jeg har skrudd på diverse Ford i over 20 år og alltid fått med simmeringer i pakningsetta.Siste pakningsettet jeg kjøpte fra USA var alt av deler med.Vet ikke hvor mange motorer du har overhalt bige,men det blir aldri slipt veiva der simmeringene er.Kun pusset med smergelpapir. kan ikke se noen simringer her ???http://www.pjmotorsport.co.uk/gaskets.aspFinnes i 3 sett: Part No: SC793KC Status: Available from stock. Item Price: £21.28 Surcharge: £0.00 Price: £21.28£25.00 (exc.Vat)(inc.Vat)Description: SUMP GASKET SET COSWORTH 2WD Part No: SC794AK Status: Currently out of stock. Item Price: £32.30 Surcharge: £0.00 Price: £32.30£37.95 (exc.Vat)(inc.Vat)Description: BOTTOM END GASKET SET 4WD COSWORTH -94 Part No: SC794K Status: Currently out of stock. Item Price: £38.30 Surcharge: £0.00 Price: £38.30£45.00 (exc.Vat)(inc.Vat)Description: BOTTOM END GASKET SET 2WD COSWORTH Så jeg tror ikke du har overhalt noen cosw ..............enda
cosworth540 Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 kan ikke se noen simringer her ???http://www.pjmotorsport.co.uk/gaskets.aspFinnes i 3 sett: bigeHva mener du nr 1 og 2 er her? Jeg har hatt 6 Cosworther opp gjennom årene så jeg har nok overhalt noen motorer. ett eksempel til
Syvers Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 i de pakkningsetta jeg selger så følger alt med, det er dessuten orginale ford motorsport pakkninger
bige Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 1. Cam Seal - 4wd £7.50 pair2. Cam Seal - 2wd £5.00 pair
bige Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 cam seal er jo til kammen...enig i det - men han spurte hva nr 1 og 2 var , og viss ikke jeg tar feil mente han det i settet til : http://www.pjmotorsport.co.uk/gaskets.asp men jeg kan jo ha feil . bigeHva mener du nr 1 og 2 er her?Egentlig er hele diskusjonen dum . Noen har ikke fått det han forventet . En gang i tiden het paknings sett uten bunn delen - ventilsotnings sett . men det var rundt 1973 når jeg var på yrkesskolen avd bilmekhttp://cgi.ebay.co.uk/FORD-COSWORTH-BOTTOM...1QQcmdZViewItem
Åshøgda-raceway Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 hehe ja nå er je med. men selger ikke pj bunndel sett??
cosworth540 Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 enig i det - men han spurte hva nr 1 og 2 var , og viss ikke jeg tar feil mente han det i settet til : http://www.pjmotorsport.co.uk/gaskets.asp men jeg kan jo ha feil . bigeHva mener du nr 1 og 2 er her?Egentlig er hele diskusjonen dum . Noen har ikke fått det han forventet . En gang i tiden het paknings sett uten bunn delen - ventilsotnings sett . men det var rundt 1973 når jeg var på yrkesskolen avd bilmekhttp://cgi.ebay.co.uk/FORD-COSWORTH-BOTTOM...1QQcmdZViewItem var i settet til pj motorsport jeg mente.nr 1 og 2 er simmeringer for kammen fordi bige hadde lagt ut en link til et toppsett for Cosworth,og flere simmeringer enn 2 har den ikke.Bildet jeg la til er et bunnsett fra Burton,også det med alle simmeringene inkludert.
HUSNES MOTORSPORT Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 var i settet til pj motorsport jeg mente.nr 1 og 2 er simmeringer for kammen fordi bige hadde lagt ut en link til et toppsett for Cosworth,og flere simmeringer enn 2 har den ikke.Bildet jeg la til er et bunnsett fra Burton,også det med alle simmeringene inkludert.biltema selger komplette sett til bunndel
cosworth540 Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 biltema selger komplette sett til bunndel Regner med at også du har kjøpt noen pakningsett til Ford Cosworth/pinto og kan bekrefte at det er med allt av simmeringer når man kjøper komplett pakningsett.
Guest Alexander P Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 Regner med at også du har kjøpt noen pakningsett til Ford Cosworth/pinto og kan bekrefte at det er med allt av simmeringer når man kjøper komplett pakningsett. Helt vanlig at alt av simmeringer er inkl. i et komplett pakningsett!
sharpie Posted March 5, 2006 Author Posted March 5, 2006 oki. ikke hos face tydeligvis selvom dette står på webshopen:Komplett motorpakningssett til topp og bunn.Komplett pakningssett til 2wd Cosworth med GrA toppakning, toppbolter og ellers alt. uansett, skal vere fornøgd om bare jeg får de i hus snart.
Recommended Posts