Jump to content

høytalere i dør på vinge cossie?


86cosworth

Recommended Posts

Guest thorbis

ta og modifiser de orginale høtaler deksla som sitter foran døra. bygg dem utover og monter. kan bruke vanlige sierra deksel der hvis du ikke vil skjære i de orginale.

Link to comment
Share on other sites

ta og modifiser de orginale høtaler deksla som sitter foran døra. bygg dem utover og monter. kan bruke vanlige sierra deksel der hvis du ikke vil skjære i de orginale.

 

 

I dashbordet mener du?? Var noen høytalere der, men dem var festa med patentband og strips :blink:

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

han mener nok " sparke plata " der leverte ford ferdig sett , De høytalerene du snakker om i dashen , der fikk du monterings sett - ford ... har begge på min vinge ..

 

Får jeg kjøpt monterings sett hos ford til høytaleren? Det visste jeg ikke :)

Mente "sparke plata" jeg også..

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Får jeg kjøpt monterings sett hos ford til høytaleren? Det visste jeg ikke :)

Mente "sparke plata" jeg også..

Husk det er lettest og si nei - skaff deg en god kontakt på delelagret og de finner det meste .......

Jeg har det ............

Link to comment
Share on other sites

Husk det er lettest og si nei - skaff deg en god kontakt på delelagret og de finner det meste .......

Jeg har det ............

 

Hvor mye koster ett sånt sett da?

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye koster ett sånt sett da?

Hei

Er du heldig ligger det som "billig del" - ford forhandlerene har mulighet for og legge deler det ikke lengre er omsetning av ut for salg - Selv fant jeg NYE deksel til sideskjørtene 3 i tronhjem og 1 i hamar = ett komplett set til en fjært av vanlig pris ( posten ble dyr ) 2 stk NYE bakspoilere samme som rs500 til vingen - nedre gummi - Brant bil i sverige 800 svenske for begge ...... penger og spare ....

Link to comment
Share on other sites

Hei

Er du heldig ligger det som "billig del" - ford forhandlerene har mulighet for og legge deler det ikke lengre er omsetning av ut for salg - Selv fant jeg NYE deksel til sideskjørtene 3 i tronhjem og 1 i hamar = ett komplett set til en fjært av vanlig pris ( posten ble dyr ) 2 stk NYE bakspoilere samme som rs500 til vingen - nedre gummi - Brant bil i sverige 800 svenske for begge ...... penger og spare ....

 

Hvor mye betalte du for monterings settet for høytalerene...??

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye betalte du for monterings settet for høytalerene...??

Som jeg sier har du gode kontakter får du det billig ............ først må det finnes i ford systemet ......

Det var bare noen klips ............

 

 

mente sparkeplata ja takk bige.

 

Samme svar som tidligere . tror begge sidene lå rundt 400 med høytalere ........15w

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg sjekket med ford og det finnes ikke i norge . Høytalerene i underkant dashen festes med en låse plate som alle ford har - Som de sa kjøp en sparke plate på huggern og prøv deg fram på den . Ellers kunne du jo være heldig og finne ett settpå huggern AV BEGGE TYPENE .......

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg sjekket med ford og det finnes ikke i norge . Høytalerene i underkant dashen festes med en låse plate som alle ford har - Som de sa kjøp en sparke plate på huggern og prøv deg fram på den . Ellers kunne du jo være heldig og finne ett settpå huggern AV BEGGE TYPENE .......

 

 

Allrigth!! :D Takker :) Da får jeg prøve huggeren ja..

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...