Jump to content

Godkjent is-turbo


Guest ducatio

Recommended Posts

Er veeeldig viktig at det står i forsikringsselskapet sine papirer at det er ettermontert turbo ja...

For viss du krasjer kommer de garantert til å grille deg skikkelig, og da er det kjekt å ha i papirene at det er godkjent turbo ;)

De vil jo gjøre alt for at du ikke skal få penger tilbake, de vil jo ikke tape penger :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Di er fryktelig vanskelige her i Haugesund, men eg har hørt at di er snillere på Stord så du får kjøre dit Ture99. :P

 

Her på Stord var de helt geniale tidligere når det var skikkelig biltilsyn og ikke bare trafikkstasjon som det er nå...

Var masse amcar's og trimmede biler som kom fra hele landet og ble godkjent her..

Var det bra gjort, så ble det godkjent, enkelt og greit :)

Har hørt at de skal være greie på godkjenning i haugesund også jeg, tror det har mye å gjøre med hvem man snakker med der nede.

 

Så viss noen har vært der og hatt fått god hjelp, kan de jo gjerne legge ut navnet på de som hjalp dem?

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Hadde besøk av 2 karer fra BT i Haugesund på skolen, de skrøt hemningsløst av at det var mulig å få altslags godkjent. De viste bilder av altslags ombygde biler og sykkler som var blitt godkjent :)

 

Men jeg antar at man må gjøre ting seriøst, og ha god dokumentasjon på det som blir gjort, for å få det til.

Link to comment
Share on other sites

Guest rsdan

Trur det skal gå bra så lenge bremser henger med til effektøkningen, og seff hvor deler er fra.. at det er serriøst gjort.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...