donald Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 Hvor er det best jord i bagasjerommet på ein Sierra combicoupe? Må være veldig bra. Kommer til å gå mye strøm gjennom der. 2006 Ford Focus 1.6 TDCi1992 Sierra 2.0 DOHC Sedan SOLGT
Guest 2.0Fordsierra Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 tja...to plasser som fungerer er jo at med belte feste og bagasjelåsen (på karosseriet altså ikke bakluka:)men du må huske å skrape fram stålet i tilfelle det er rustet. der har du 2 forslag fra meg!
morty999 Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 har borret nytt hull og gjennomgåene bolt i 4x4 en min.. funka fint det..og satt låseskive med masse tagger på imellom kaross og kabelsko på kanelen..
donald Posted March 9, 2006 Author Posted March 9, 2006 Eg borte og hål i hjulbrønnen og satte gjennomgående bolt der. Men då jorda monoblokkå seg i spillaren. Sprengte sub utganger på 4 spillere og fikk ny på garanti hver gang. 2006 Ford Focus 1.6 TDCi1992 Sierra 2.0 DOHC Sedan SOLGT
Ford Stv Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 På min stv tok jeg å skrudda av festet til baksete å pussa godt satte festet på igjen med jordinga å hadde på litt owatrol for å hindre rust. Best jording der målte je! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
cossiemk1 Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 Det beste er å pusse seg ned til bart metall, og så sveise fast en litt stor mutter der, så kan du skr jordingen i mutteren
Recommended Posts