Jump to content

Grøftelys som kjøre lys


Guest murphy

Recommended Posts

Guest murphy

Har nylig kjøpt "ny bil"

2003 TDCI 115hk. Veldig fornøyd med bilen så langt.

Kunne tenkt med å koble om slik at det er grøftelysa som automatisk slår seg på som kjørelys sammen med parklysa. Er det enkelt å koble om dette? noen som vet? Hvor begynner jeg å lete? :unsure:

 

På forhånd takk!

Link to comment
Share on other sites

Har nylig kjøpt "ny bil"

2003 TDCI 115hk. Veldig fornøyd med bilen så langt.

Kunne tenkt med å koble om slik at det er grøftelysa som automatisk slår seg på som kjørelys sammen med parklysa. Er det enkelt å koble om dette? noen som vet? Hvor begynner jeg å lete? :unsure:

 

På forhånd takk!

 

Jeg har ikke så mye peiling på dette, men det er vel ingen enkel måte å kople om bryteren. Det enkleste er nok å lære seg rutinen med å vri ett hakk til å høyre, for så å dra den ut ett hakk. Det fungerer bra hos meg iallefall :)

Edited by l1th1um
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest ST200evil

må gå inn bak i bryteren og koble om.. har du kjørelys fra før av må denne ledningen kuttes, og styrings ledningene fra tåkelyset må kobles inn der.. parklyset ditt er allerede automatisk om du har automatikse lys..

Link to comment
Share on other sites

hva gjør du når du trenger vanlig lys - det er forbutt og kjøre med "grøftelys" sammen med hovedlyskastere .

Og det er ikke påbutt med automatisk kjøre lys - bare kjørelys .......... Pga - EU ......

Edited by bige
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...