Guest murphy Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 Har nylig kjøpt "ny bil"2003 TDCI 115hk. Veldig fornøyd med bilen så langt.Kunne tenkt med å koble om slik at det er grøftelysa som automatisk slår seg på som kjørelys sammen med parklysa. Er det enkelt å koble om dette? noen som vet? Hvor begynner jeg å lete? På forhånd takk!
l1th1um Posted March 17, 2006 Posted March 17, 2006 (edited) Har nylig kjøpt "ny bil"2003 TDCI 115hk. Veldig fornøyd med bilen så langt.Kunne tenkt med å koble om slik at det er grøftelysa som automatisk slår seg på som kjørelys sammen med parklysa. Er det enkelt å koble om dette? noen som vet? Hvor begynner jeg å lete? På forhånd takk! Jeg har ikke så mye peiling på dette, men det er vel ingen enkel måte å kople om bryteren. Det enkleste er nok å lære seg rutinen med å vri ett hakk til å høyre, for så å dra den ut ett hakk. Det fungerer bra hos meg iallefall Edited March 17, 2006 by l1th1um
Guest ST200evil Posted April 5, 2006 Posted April 5, 2006 må gå inn bak i bryteren og koble om.. har du kjørelys fra før av må denne ledningen kuttes, og styrings ledningene fra tåkelyset må kobles inn der.. parklyset ditt er allerede automatisk om du har automatikse lys..
cossie_storm Posted April 5, 2006 Posted April 5, 2006 ja er koblet om på nyere biler, fra mondeo 97 og oppover mener jeg, men skal være enkelt og koble om Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
bige Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 (edited) hva gjør du når du trenger vanlig lys - det er forbutt og kjøre med "grøftelys" sammen med hovedlyskastere .Og det er ikke påbutt med automatisk kjøre lys - bare kjørelys .......... Pga - EU ...... Edited April 6, 2006 by bige
Guest ST200evil Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 når du skal ha vanlige kjørelys vris bare bryteren over til kjørelys..
Recommended Posts