Guest rs-auto Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 driver og ser etter en hybrid turbo til min escort cosworth. skal ikke ha mer 330-350hk. fant en turbo i england.. tenkte jeg skulle høre med dere hva dere mener om denne. turbonetics T3 Hybrid Turbo. Suitable for Cosworths. 48 turbine housing. 50 Compressor housing. Good for 350bhp with excellent response. fungerte bra.var ikke slark eller noe. ikke gått mye.. håper noen har litt info om denne.. takker.. prøvde og legge ved bilde,men fikk det ikke til
Guest lillefot Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 fant da litt på turbonetics.com http://64.225.76.178/catalog/t3t4.html
RS 1000 Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 driver og ser etter en hybrid turbo til min escort cosworth. skal ikke ha mer 330-350hk. fant en turbo i england.. tenkte jeg skulle høre med dere hva dere mener om denne.turbonetics T3 Hybrid Turbo. Suitable for Cosworths. 48 turbine housing. 50 Compressor housing. Good for 350bhp with excellent response.fungerte bra.var ikke slark eller noe. ikke gått mye..håper noen har litt info om denne.. takker.. prøvde og legge ved bilde,men fikk det ikke til Jeg synes at det virker lite lovende. Jeg ville heller kjøpt en T3 Super 60 med standard turbinhjul enn den der. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Guest Komfort Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Jeg synes at det virker lite lovende. Jeg ville heller kjøpt en T3 Super 60 med standard turbinhjul enn den der. Hvorfor velger du en:T3 Super 60 trim kompressor, std turbin trim og .48 turbin hus framfor:T3/T04E 50 trim kompressor, std turbin trim (antatt) og .48 turbin hus??? Må da være extrem liten forskjell på disse ??
Guest rs-auto Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 har ikke bestemt meg for denne.. men fikk en bra pris,så da tenkte jeg skulle høre med dere.. hva anbefaler dere da til hk antallet jeg skal ha?
Guest Komfort Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 har ikke bestemt meg for denne.. men fikk en bra pris,så da tenkte jeg skulle høre med dere.. hva anbefaler dere da til hk antallet jeg skal ha? Mener begge disse turboene er godt egnet til 330-350HkDet prates jo varmt om Garret GT28RS opp til 350hk da. Kjører selv med T-34 med .63 turbinhus. Denne anbefales ikke, da den har MYE lag. Regner med du vil ha så mye bunndrag som mulig?
Cosworth Racing1 Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Kan kjøpe min. Er til salgs nå.. T-35 turbo. Målt bilen til nøyaktig 350 hester med den. Kommer på ca 3000 rpm og funker VELDIG bra:) 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
RS 1000 Posted March 23, 2006 Posted March 23, 2006 Hvorfor velger du en:T3 Super 60 trim kompressor, std turbin trim og .48 turbin hus framfor:T3/T04E 50 trim kompressor, std turbin trim (antatt) og .48 turbin hus??? Må da være extrem liten forskjell på disse ?? Det er betydelig forskjell mellom de to. I beskrivelsen står det 50 compressor housing, men det betyr ikke nødvendigvis Trim 50. En 76 mm T04E trim 50 leverer luft til 450 hk.En 60mm T3 super 60 er noe større enn en Sierra Cosw. T3 4x4 turbo og endel større enn 2wd turboen. Hva denne 350 hk turboen med 50 compressorhousing som er tilsalgs egentlig er for noe vet ikke jeg. For å klargjøre: Dersom valget står mellom en T3 Super 60 med standard turbinhjul og A/R 0.63 turbinhus og denne hybridsaken, så mener jeg at Super 60 turboen er det klart beste valget. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now