Jump to content

North Viking WRC vinge


Focus RS

Recommended Posts

Hej!

 

Nu är det dags att sälja iväg min vinge. Den är i toppskick, lackerad i Imperial Blue, samt Mr CAP lackförseglad. Passar alla Ford Focus "halvkombi" (mk I)...

 

Nypris: 5.000 SEK + lackering

Prisidé: 3.000 SEK eller bud!

 

PS. Vingen finns i Karlstad, Sverige DS.

Edited by Focus RS

Per-Anders Gustafsson, ordförande FCS.

 

FORD CLUB SWEDEN

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest FocusRS

Unskyld at jeg spør dumt, men hvordan monteres vingen? den er vel ikke limt i bakruten??

Jeg kan by deg 2.000SEK

Link to comment
Share on other sites

Unskyld at jeg spør dumt, men hvordan monteres vingen? den er vel ikke limt i bakruten??

Jeg kan by deg 2.000SEK

 

Hej!

 

Nej, den är inte limmad. Utan den skruvas i bakluckan.

 

Tack för ditt bud! Det är dock lite för lite för lågt att vara riktigt intresssant.

 

/Per-Anders.

Per-Anders Gustafsson, ordförande FCS.

 

FORD CLUB SWEDEN

Link to comment
Share on other sites

2.500SEK da.. Mitt siste bud. Men da blir dem solgt!!

 

jeg har cash klar!!

 

Hej igen!

 

Det är en kille till som visat intresse för vingen. Jag ska ge honom en chans att komma med ett bud. Om han inte gör det, så är den såld till dig...

 

Jag hör av mig så fort jag vet!

 

/Per-Anders.

Per-Anders Gustafsson, ordförande FCS.

 

FORD CLUB SWEDEN

Link to comment
Share on other sites

Guest FocusRS

ALtså... Jeg kan hente dem i dag!! Jeg skal til toten nå å handle felger.. Er ikke lange veien for meg å kjøre fra oslo til karlstad lissom eller møtes no sted på veien.

Jeg har 2.5k Klart til å brukes. Og dette er garantert salg. Om du vil gamble om han SKAL kjøpe eller tenke seg om eller til slutt si ikke intressert??... :)

 

You sell the shit. i buy the shit.

Link to comment
Share on other sites

ALtså... Jeg kan hente dem i dag!! Jeg skal til toten nå å handle felger.. Er ikke lange veien for meg å kjøre fra oslo til karlstad lissom eller møtes no sted på veien.

Jeg har 2.5k Klart til å brukes. Og dette er garantert salg. Om du vil gamble om han SKAL kjøpe eller tenke seg om eller til slutt si ikke intressert??... :)

 

You sell the shit. i buy the shit.

 

Eftersom han visat intresse för det tidigare, så måste jag i alla fall ge honom en chans. Jag kommer själv inte vara anträffbar förrän imorgon kväll, eftersom FMCS har banträff på Mantorp Park imorgon...

 

Jag återkommer då!

 

/Per-Anders.

Per-Anders Gustafsson, ordförande FCS.

 

FORD CLUB SWEDEN

Link to comment
Share on other sites

Guest FocusRS

Neivell. Da kan du desverre trekke meg fra budrunden. Når selgere ikke er intressert i å selge deler kan dem skylde seg selv.

 

Takk å hoi

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...