Jump to content

3-dørs sierra selges


Fresh|

Recommended Posts

Hei!

Dette er en bil uten skilter, skulle gjøres istand og få den på veien men planer forandres og jeg har ikke lenger tid eller plass til den.

Bilen står uten bakfanger, vanlig 2 liter frontfanger, hvit grill og blått panser. Interiør er det heller ikke, sto en bøtte stol på førerplassen, denne er solgt. De fremre festene til orginal stolen på fører siden er borte da forrige eier monterte denne bøtte stolen. Var egentlig ment til å settes bur i denne bilen men det ble ikke noe av. Motoren er 2 liter gasser som går meget pent, kjølevifta bør byttes da den går for fullt hele tiden.

Resten av karroseriet er sveiset for rust, lakkert i flint grå metallic for 2 år siden. Dørene er så og si rustfrie, er kommet litt bobler den siste tiden, som kan ses på bildet jeg har lagt ut.

Denne bilen må vekk, hadde tenkt å beholde dørene og sende resten av karroseriet på høggern, men syns det er litt dumt å kaste vekk et så godt karroseri uten å sjekke om noen vil ha det først.

 

Så den selges for 5000 slik den står, og da tar jeg ikke av dørene selv om jeg kunne tenkt meg å beholde de. Er ikke hverdagskost å få tak i rustfrie dører til en 3-dørs.

5000 skal jeg ha om noen er interesert, ellers er høggern neste!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det med ledningsnettet? Er det tuklet med? Har så vidt begynt å sett litt rundt etter et 3-dørs karosseri til et prosjekt.Om motor å div understell er i orden, er ikke så intresangt. Det er karosseriet og ledningsnettet som er viktig. Er det mulig å sette i en stol å kjøre den hjem , hvis vi tar med en stol?( Selv om stolfestene er borte, mekker et prinsipp? ) Er det noe rust som må fikses? Hvem har rustsveiset? Har mulighet til å komme på lørdagen som kommer...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hvem som har rustsveiset, jeg kjøpte den i den stand den er nå. Det går fint ann å sette en stol der og kjøre den, de bakre festene er jo der. Rust som må fikses er vel dørene, slik at de forblir hele og fine.

Ledningsnettet er ikke tuklet med så vidt jeg vet, har ikke gått over det da, men alt fungere sist jeg sjekka.

Let me know hvis du vil kommepå lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Stemmer, det nevnte jeg ikke. Bilen ble kjøpt med full vingebil styling. Dette er tatt av, noe er solgt, resten brukt. det har blitt skjært ut i hjulbuene foran pga bredere dekk. Med vingebil breddere blir skjermen "normal".

Link to comment
Share on other sites

hmm.. ja ok. men er det satt på breddere bak eller? ser nesten ut som det på bildene. Men er karosseriet helt ellers? eller er det mer som er kappet vekk? Og ang. setefestet..: er det kun den "oppstikkeren" framerst til venstre på førersetet som er borte? Og ledningsnettet i bilen, er det orginalt, eller er det noe "hjemmemekk" på det?

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe mer som er kappet vekk, karroseriet er helt ellers. Det sitter ikke breddere bak, men jeg har grunna der som de satt pga her var det gammel og dårlig lakk under og ville forhindre rust angrep.

"Oppstikkern" fremme er borte ja, samme med feste til høyre for den.

Ledningsnettet er orginalt, bortsett fra et par reléer som er montert til hovedlysa.

Link to comment
Share on other sites

Lister i dører??? Dørene er strøkne altså, bortsett fra det boblerusta som nevnt tidligere og somkan ses på bildet. Gulv teppe er helt og pent og rent. Du har PM ang mob nr.

 

Bilen selges hel desverre.

 

Felgene følger med, 15" uten navkopp for det har jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest LaLinea

Vis du får mine og penger da? :rolleyes: Er originale XR4i felger, avbildet i profilen min.

Edited by LaLinea
Link to comment
Share on other sites

He he... ja, dørene beholder jeg. må ha spesial verktøy hørte jeg for å få de av, så blir vel vinkelsliper på festene tenker jeg.

Så sånn er det. Om noen fortsatt vil ha den til jordebil eller no så skrik ut.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...