roadrunner Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 er det noen som har venstre støtfangerfeste til vingebil? feste som er poppa fast i støtfangeren fremme? kan bytte, har div cosworth deler om det er interesant. send pm eller mail ariaas@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadrunner Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 eller ring 95041586 Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadrunner Posted April 22, 2006 Author Share Posted April 22, 2006 ingen som har en skadet fanger der det går an å ta av venstre festet? noen må vel ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 Nå veit jeg ikke helt hvordan det er på vingebil, men på sedan er det en slik festebrakett som er poppa i sida på fangern. Hvis det er samme på vingebil mener jeg at jeg har et helt nytt feste liggende, husker bare ikke om det er venstre eller høyre. Skal sjekke. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadrunner Posted April 22, 2006 Author Share Posted April 22, 2006 flott du. her er et bilde av hvordan det skal se ut. det er vel av et høyre feste tror jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Hmm...ser ikke ut som det er likt sedan gitt. Den 'klumpen' som sitter ca. midt på festet på bildet, sitter helt øverst på festebraketten på sedan. Da passer det nok ikke FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.8v6 Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Jeg har et slikt feste Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadrunner Posted April 25, 2006 Author Share Posted April 25, 2006 du har pm 2.8v6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadrunner Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 2.8v6 hadde ikke like vel. noen andre? en eller annen plass i norges land finnes det vel et feste. eller? noen som vet om en krasjet vingebil kansje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts