Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Prøve å få start på sierraen min, men får ikke gnist eller noe med det ledningsnette jeg har nå. Så vil jeg prøve ett gamlere ledningsnett som jeg vet funker, men er det noen som har oversikten over hva disse ledningene er til å hva de skal gå til i disse 2 kontaktene? er de som kobler motorledningsnette sammen med resten av bilen! men må vite hva de skal gå til videre i bilen, å hva som trengs for å få start på bilen;)

Takker for svar ;)

edit, skrivefeil

Edited by Kindher
Posted

Hei er nok den ja. til resten av bilen.

Har du haynes boka? kobligene står der.

vilken som skal ha strøm osv når du skal starte

Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jaja
Sierra med scorpio cosworth motor 90 mod

Guest Espen Fjeldset
Posted (edited)

passer pluggene noen steder da? regner med de passer kun der de skal være? kan jo være en annen del av ledningsnettet da, ikke akkurat den der

Edited by Espen Fjeldset
Guest Espen Fjeldset
Posted

følg kablene litt rundt her og der, se om det er flere plugger som har problemer?

Guest AnDtHo
Posted

Sjekk at du har ordentlig jording..

Posted

Ohmmeter er en fin måte å sjekke det på.

Regner med du har sjekka pumperelèet og sikkerhetsbryteren om du har, eller?

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Posted

HAr du en lang svart 1 leder som ikke er koblet inn noe sted?(ligger inne i bilen.)

Denne skal kobles til tenninga.

så kobler du de pluggene på første bilde til vanlig nettet, og drar den andre lange kabelen bak til pumpa.

Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jaja
Sierra med scorpio cosworth motor 90 mod

Posted

Du har ikke den tykke røde ledningen som jeg har på den ene pluggen. Det var den som manglet strøm for at tenningen skulle fungere.