Jump to content

Søker bilder av diverse RS500 (evt "vanlig" vingebil)


Guest Excaliburzz

Recommended Posts

Guest Excaliburzz

Som topicen sier så leter jeg etter RS500 eller "vanlig" vingebil med dekaler, logoer osv....

som f.eks Texaco RS500, Martini Racing osv...

 

Skal prøve å finne meg et tema til prosjektet mitt (har blitt litt smittet av "Mikke-basillen" :P

Link to comment
Share on other sites

exaliburs har overtatt det som skulle bli mitt nye 3 dørs prosjekt. da 5 dørsen hans ikke var egna som spiker engang. svenskekrommen hadde desverre tatt helt overhånd.... men back til topic. her er noe jeg gravde fram fra pcen iallefall. i tilleg til dette finnes jo uttalige kombinasjoner av "tigerstriper" osv som sammen med no dekaler kan gi en tøff look. eller feks mixe sammen ny martini racing farver(focus) og marlboro(rs200). kun fantasien soom setter grenser. driver å sikler litt selv på en "ny" kamofarve bestående av beige,mørk grønn.og medium brun. samt svarte striper. lakket i flippfarver :)

 

DSCN1564.jpg

 

P8170033.jpg

 

IMG_1753.jpg

 

Autosport20Pics20016.jpg

 

Ford_Sierra_RS_Cosworth_3.jpg

 

DSCF0023.jpg

 

DSC00932.jpg

Edited by mikke
Link to comment
Share on other sites

Guest Excaliburzz

Da har jeg kommet fram til endel alternativer som jeg muligens vil ha.

 

Denne er kun hvis mikke tillater det da selvsagt :P (og beklager for at jeg "stjal" bildet ditt mikke, men håper det går greit)

Forslag1is.jpg

 

Her er den mine bekjente likte best, hva synes dere da?

Blmetallic.jpg

 

Og siden jeg liker svart så har jeg også falt litt for det, men det er vell litt vell "vanlig" med svart.

Svart.jpg

 

Tenkte litt på rød også, men den rødfargen her er vell vanskelig å få til da kanskje?

Rdmetallic.jpg

 

Så hva sier folket? Noe her som dere har kunnet tenkt dere å hadd på en sierra? ;)

Edited by Excaliburzz
Link to comment
Share on other sites

null problem det exa hehehe. den første blir for tam rett og slett.. må mere farver til den blå er jo grei nok. feks i mazda 6 blå?? og sølv dekaler. eller hvite

den svarte er helt grei ,men nokså vanlig. den rød derimot.. mmmmmmmm

candy rød med no dekaler i sølv og hvit muligens no striper på sida i azurblått hehehe mulighetene er mange ;)..:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Excaliburzz

Mikke, de lager vell "candy red" på Tiller Lakk ikke sant? Får vell til å lakkere det du også? ;) Hvis du gjør det for meg så tar jeg den fargen, er jo snart klar for lakkering innvendig nå vettu (tror jeg, men du må inspisere først da, siden det er du som kan dette :P )

 

 

Har nå sottet endel å prøvd ut forskjellige dekaler på de to forskjellige fargenealternativene her, men fant ingen som liksom passet helt, følte at noe ikke stemte...

Så til slutt kom jeg fram til noe slikt, enkelt men stilrent på en måte synes jeg da.

 

BlmetallicTG.jpg

RdmetallicTG.jpg

Edited by Excaliburzz
Link to comment
Share on other sites

Guest Excaliburzz

Takker for bildene, men har nå funnet ut hvilken farge jeg vil ha på bilen, og valget har falt på Candy Red som mikke foreslo, etter å ha kikket litt på forksjellige farger i dag. Så takk til deg mikke ;)

 

PS: ER du klar til å plukk ut motoren i sierran snart da? Må gjøre klart i motorrom til lakkering å vettu ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Bestigo

"Takker for bildene, men har nå funnet ut hvilken farge jeg vil ha på bilen, og valget har falt på Candy Red som mikke foreslo, etter å ha kikket litt på forksjellige farger i dag. Så takk til deg mikke ;)"

 

Blei fin farge da

Edited by Bestigo
Link to comment
Share on other sites

Mye dekor er mitt tips.

Jeg syns biler med rally, rallycross, sponsorer o.l er ****** tøft. Men det må stå i samsvar med hvordan bilen er. Mazda 626 med Tilton er ikke min greie.

 

Don`t drink and drive var kul!

Link to comment
Share on other sites

Guest Excaliburzz
Mye dekor er mitt tips.

Jeg syns biler med rally, rallycross, sponsorer o.l er ****** tøft. Men det må stå i samsvar med hvordan bilen er. Mazda 626 med Tilton er ikke min greie.

 

Don`t drink and drive var kul!

 

Tror det er fare for at der kan bli litt dekor på den ja, iallefall litt mer enn det som jeg fiksa på bildet lengre opp da :)

 

 

http://www.fmcn.no/forum/uploads/post-...28377_thumb.jpg

 

Helt rå etter min mening. Hadde jeg hatt hvit bil hadde jeg ikke vært i tvil.

 

Bare synd jeg ikke får lov til å ha hvit bil av sjefen :P

Link to comment
Share on other sites

håper det ikke gjorde noe om jeg tok utgangspunkt i bildet ditt.. ville bare komme med noen forslag. :)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Excaliburzz

Takker for tilbakemeldinger, men har nå nesten garantert bestemt meg for at fargen skal bli Candy Rød ;)

 

Så bilen vil bli ca slik, med noen ekstra logoer og dekaler ;)

 

 

Edited by Excaliburzz
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...