Jump to content

Billige kvalitetsdekk


Guest drezz

Recommended Posts

Guest Bestigo
Kjøpte Falken 205-40-17 virker som ok dekk, ca 3000 for 4 ferdig pålagt på tevo dekk.

 

Har hatt det sjøl, og der er greie dekk. men jeg sleit dem ned ganske fort i forhold til andre dekk jeg har hatt. Ellers var de bra

Link to comment
Share on other sites

Falken hva da? FK-451 og FK-452 har ihvertfall plassert seg helt nederst i de dekktestene jeg har sett.

 

Et billig dekk som ikke plasserer seg helt nederst er Kumho KU31. Har gode egenskaper på tørt, men vannplaning og rullemotstand trekker ned. Faktisk hadde den bestetid på rundetid i vått og en av de beste tidene på tørt.

x - RS Turbo S2

Link to comment
Share on other sites

Guest Bestigo
Falken hva da? FK-451 og FK-452 har ihvertfall plassert seg helt nederst i de dekktestene jeg har sett.

 

Et billig dekk som ikke plasserer seg helt nederst er Kumho KU31. Har gode egenskaper på tørt, men vannplaning og rullemotstand trekker ned. Faktisk hadde den bestetid på rundetid i vått og en av de beste tidene på tørt.

 

Det jeg hadde var FK-451. Bryr meg ikke om de testene jeg. De produsentene som betaler mest, blir best i test.

Link to comment
Share on other sites

Guest drezz

Fikk dekkene fra dekkonline.com på tirsdag og fikk lagt de på felg. To ukers leveringstid ble det da, men går greit. ;)

Har fått kjørt litt med dem og så langt veldig fornøyd :) Er Toyo Proxes T1-R dekk til 950kr stk.

Link to comment
Share on other sites

Guest webgeek

jeg kjører på Toyo Proxes T1-R og jeg syntes de fungerer veldig bra så langt hvertfall!

(får vel legge til at jeg kun har kjørt på de en knapp uke men dog på våt asfalt)

Link to comment
Share on other sites

Guest lillefot

kjører på toyo proxes t1-r jeg, og er kjempe fornøyd. myk gummi, og har hørt holdbarheten ikke er den beste da..

Link to comment
Share on other sites

kjører med nankang ns2 dekk eller hva de het, mindre støyfrie dekk har jeg ikke hørt tror jeg, dog kanskje en anelse glatte når veien er veldig bløt og små kald men ellers bra dekk, kjørt i 2 uker nå i variabelt vær.

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...