Mk1-Sindre Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Kikka litt på den slangen som går gjennom døra, og fant ut at der sitter det en plugg på åpninga.. Det jeg da lurer på, er hva jeg må gjøre for å få høytalerkabler gjennom til høytalerne i døra siden den pluggen tetter hele åpningen.. Burde jeg prøve å få kabelen gjennom og bak denne pluggen, eller må jeg borre nytt hull i døra? Takker for svar - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan
Fordelsker Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Kikka litt på den slangen som går gjennom døra, og fant ut at der sitter det en plugg på åpninga.. Det jeg da lurer på, er hva jeg må gjøre for å få høytalerkabler gjennom til høytalerne i døra siden den pluggen tetter hele åpningen.. Burde jeg prøve å få kabelen gjennom og bak denne pluggen, eller må jeg borre nytt hull i døra? Takker for svar Hvorfor skal du strekke ny kabel ?? det fungerer jo ganske bre med de orginale, hvis de ikke er ødelagt da selvsagt. Hvis det er fordi du skal ha inne kompnenthøyttalere så er det plass til delefilter i bakaknt på dørtrekket der hvor "byggeskummet" er klistret fast fra fabrikken.Vel, nok om det. Du har sikkert en grunn og da skal jeg forsøke å hjelpe deg. Inne i den pluggen så er det ledig hull som ford hadde tiltenkt flere kontakter. Der kan du strekke igjennom en kabel, det er mulig du må borre litt i plastikken men det husker jeg ikke helt sikkert da det er en stund siden jeg sjekket en slik plugg/kontakt selv.
Recommended Posts