Jump to content

2wd bremser


Guest bjørnstad

Recommended Posts

Guest bjørnstad
:blink: bremsene mine er blitt stenharde.. bremsekraft forsterkern vil ikke starte, men den går hvis jeg setter manuelt strøm rett på den. sjekket alle sikringer. kan det skyldes ett rele?? litt tungt å kjøre med vil jeg si..
Link to comment
Share on other sites

Cosworth`n har el bremse pumpe.Har ikke noe med at det er turbo,kan fint kjøre med vanlig bremsekraftforsterker på turbobil.

Mulig trykkbryteren for pumpa di er ødelagt?

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

Guest bjørnstad
Det samme skjedde med meg en gang å, da var det en ledning på tenningslåsen som var falt av :mellow:

det må jo være noe med strømmen ett sted ja, for når du slår på tenninga skal man jo normalt høre at den starter, var iallfall sånn før, men nå er den helt død.. takk for tips. strømfeil er det værste jeg vet :(

Link to comment
Share on other sites

Guest bjørnstad
Cosworth`n har el bremse pumpe.Har ikke noe med at det er turbo,kan fint kjøre med vanlig bremsekraftforsterker på turbobil.

Mulig trykkbryteren for pumpa di er ødelagt?

sitter jo ¨å mye rartr på pumpa, hvilken er trykkbryteren????

abs min fungerer, bare for å ha sagt det.

Link to comment
Share on other sites

Guest clapton

det sitter to stk rele`r på abs lednigsnettet, sidna hvert rele er det montert sikkeringer.. sjekk om dem er hele f.eks..

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

Bjørnstad: hvor i østfold bor du? ta deg en tur til Mortne Paulsen.. han har garanter erfaring og deler til dette..

Link to comment
Share on other sites

Guest bjørnstad
Bjørnstad: hvor i østfold bor du? ta deg en tur til Mortne Paulsen.. han har garanter erfaring og deler til dette..

indre østfold. hvor holder han til??

Link to comment
Share on other sites

Cosworth`n har el bremse pumpe.Har ikke noe med at det er turbo,kan fint kjøre med vanlig bremsekraftforsterker på turbobil.

Mulig trykkbryteren for pumpa di er ødelagt?

 

ja det går fint men da er du uten forsterker i et sekunds tid når du går på brems fra pådrag...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...